شماره ۳۹۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۹ مهر
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

 با تشکر از روزنامه وزین شما. خواستم از این طریق بگویم که اینستاگرام «احمدی‌نژاد» در عکس منتشرشده، چهره «سایمون گس» را حذف کرده است و دست نفر سومی که در تصویر می‌بینید دست «سایمون گس» است. پس توضیح این عکس که توسط اکانت احمدی‌نژاد نوشته شده صحیح نیست.
شهروند:    اشتباه کپی کردند یحتمل!
 حرف‌های نتانیاهو در سازمان ملل واقعا مضحک بود. به همه دنیا حمله کرد. این آقا واقعا دیوانه است؟
شهروند: سوال داره؟!
 اگر آب تهران دچار مشکل نشده بود دولت به فکر چاره‌جویی برای بحران آب می‌افتاد؟
شهروند: دوست عزیز برای این حرف‌ها دیر شده است. این‌که دولت‌ها در همه این سال‌ها با توجه به اقلیم خشک ایران برای جلوگیری از ایجاد بحران آبی دست به اقدامی اساسی و اصولی نزده‌اند کاملا درست است ولی واقعیت این است که همه باید بحران آب را جدی بگیریم و برای مهار پیامدهای آن به صورت ملی و فراگیر چاره‌ای بیندیشیم.
 دوباره همه چیز معلق شده است. بازار چشم به نتیجه مذاکرات هسته‌ای دارد و فعالیت‌ها راکد شده است. تا کی باید چنین وضعیتی را تحمل کنیم. به خدا نمی‌توانیم برای کار و زندگی‌مان برنامه‌ریزی کنیم.
شهروند: قربان شکلت قسم نخور می‌دانیم قدرت برنامه‌ریزی برای کار و زندگی از شما و بسیاری دیگر از مردم سلب شده است ولی چاره‌ای نداریم. بیایید دعا کنیم که این مساله یک بار برای همیشه حل شود.
 این ماجرای دعوت رحمتی چه بود؟ اون موقع که در اوج بود دعوتش نکردن حال که افت کرده دعوتش کردن؟
شهروند: شاید شرط دعوت همین است!
 چرا آقای پورمحمدی دیگر مقاله نمی‌نویسد. نوشته‌هایشان شیرین و جالب بود. حالا هر روز ننویسند ولی لااقل یکی دو مقاله در هفته از ایشان چاپ کنید.
شهروند: جناب آقای پورمحمدی، به دلیل یک عمل جراحی که انجام داده‌اند دست به قلم نشده‌اند. البته امروز نوشته‌ای از ایشان منتشر شده است.


تعداد بازدید :  258