شماره ۳۳۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ مرداد
صفحه را ببند
عدد خبر

10 درصد گرانی قیمت بلیت قطار

شرکت راه‌آهن از دیروز قیمت بلیت قطارهای مسافری بخش خصوصی را 10‌درصد گران کرد.  بر این اساس، شرکت راه‌آهن این افزایش قیمت را بابت «خدمات ایستگاهی» اعمال کرده و آن را از مسافران اخذ و به حساب مستقیم راه‌آهن واریز می‌کند.

18 هزار‌میلیارد تومان درآمد مالیاتی تا پایان تیر

علی عسگری، رئیس کل امور مالیاتی با اشاره به اتمام ارایه اظهارنامه‌های مالیاتی مربوط به عملکرد ‌سال 92 مؤدیان اظهار داشت: در تیرماه ‌سال‌جاری 8‌هزار‌میلیارد تومان وصولی درآمدهای مالیاتی داشته‌ایم که این میزان نسبت به‌ سال گذشته که 5‌هزار و 300‌میلیارد تومان بوده 49‌درصد رشد نشان می‌دهد و 18‌هزار‌میلیارد تومان هم درآمد داشتیم.

80 درصد کارگران خارجی در ایران مجوز ندارند

علی عیوضی فعال کارگری با اشاره به این‌که ۸۰‌درصد کارگران اتباع خارجی حاضر در ایران مجوز ندارند، گفت:  ضعف نظارت بر ورود اتباع خارجی در کشور، اشتغال و بازار کار را با مخاطره روبه‌رو کرده است. برخی از شغل‌ها به دلیل سختی‌ای‌ که دارند، کمتر تمایل برای انجام آن وجود دارد، اما اتباع خارجی به راحتی این مشاغل را می‌پذیرند.

29 درصد رشد ارزش صادرات غیرنفتی در‌سال جاری

معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد از رشد 2/29 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی در دو ماه اول ‌سال‌جاری نسبت به مدت مشابه‌ سال قبل خبر داد.  برپایه این گزارش ارزش واردات کالا از نظر ارزش و وزن در دو ماه اول ‌سال جاری به ترتیب 8/34 و    7/45درصد نسبت به مدت مشابه‌ سال قبل رشد داشته است.

 

 

 

 


تعداد بازدید :  78