شماره ۳۹۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۹ مهر
صفحه را ببند
رسانه اجتماعي

    پایگاه خبری عربی زبان «البیئنه» در صفحه فیسبوک خود کارتونی را با مضمون آلودگی منابع آبی منتشر کرده است. در این کارتون موضوع انتقال آلودگی از کارخانه‌های واقع شده در مناطق زیست محیطی به منابع آب طبیعی به چالش کشیده شده است.  آلودگی منابع آبی هرساله جمعیت زیادی از حیوانات را بیمار می‌کند و گونه آنها را در معرض انقراض قرار می‌دهد. پایگاه البیئنه وب‌سایت خبری عرب زبان فعال در حوزه اختصاصی محیط‌زیست است.

   گروه دوستدار محیط‌زیست «راکان» از اندونزی تصویری از سفر چند روزه‌اش به مرکز آموزش‌وپرورش محیط‌زیست را در اینستاگرام خود منتشر کرده است. اغلب افراد این گروه جوانان و نوجوانانی هستند که بنابر سیاست‌های زیست‌محیطی دولت اندونزی برای آموزش‌های لازم به مراکز آموزشی فرستاده می‌شوند. مرکز «مراقبت از محیط‌زیست راهنما» در کشور فیلیپین در جنوب شرقی آسیا واقع شده  و محلی برای آموزش نوجوانان این ناحیه در حوزه محیط‌زیست است.

   صفحه «جملات طلایی صلح» در توییتر جمله‌ای را با هشتگ peace منتشر کرده و در آن جنگ‌مداران دنیا را مورد خطاب قرار داده است.
«اگر جنگ از نظر شما بسیار قانونی است، پس هر ازگاهی فکر کردن به صلح گناه نابخشودنی است».  این جمله را صفحه توییتر peace quotes منتشر کرده و موردعلاقه کاربران نیز قرار گرفته است.


تعداد بازدید :  140