شماره ۹۸۸ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ آبان
صفحه را ببند
استاندار قم تأکید کرد:
نقش ارزشمند جوانان هلال‌احمر در کاهش آلام بشری

شهروند|  استاندار قم در دیدار با جمعی از پرسنل و اعضای شورای اجرایی و دبیران کانون‌های معاونت امور جوانان هلال‌احمر استان گفت: جامعه با اتکا به جوانان می‌تواند آینده را بسازد.
دراین مراسم که به مناسبت گرامیداشت شصت‌ونهمین سالروز تأسیس سازمان جوانان درمحل استانداری قم برگزار شد، مدیرعامل و معاون امورجوانان به همراه جمعی از پرسنل و اعضای کانون‌ها به نمایندگی از جوانان هلال‌احمر حضور داشتند.
سیدمهدی صادقی؛ استاندار قم دراین مراسم با تأکید بر اهمیت نقش جوانان درتوسعه جامعه، اظهار کرد: حضور درجمع جوانان باعث شور و نشاط و انتقال انرژی مثبت می‌شود. استاندار قم با اشاره به توانمندی نسل جوان، تصریح کرد: جوانان هلال‌احمر برای رفع نیازهای مردم تلاش می‌کنند و نقش ارزنده‌ای در کاهش آلام و تسکین دردها به عهده دارند، از این‌رو خداوند نگاه و نظر ویژه‌ای به جوانانی دارد که به کمک نیازمندان می‌روند. وی با بیان این‌که هدف از دیدار با جوانان بررسی مسائل، مشکلات و نیازهای این قشر جامعه در یک فضای صمیمی است، بیان کرد: جامعه با اتکا به جوانان می‌تواند آینده را بسازد. صادقی برگزاری این جلسات با محوریت ارتباط و تعامل بیشتر با جوانان هم‌استانی و انتقال مشکلات امور جوانان را مفید دانسته و ابراز امیدواری کرد: سازمان ورزش و جوانان بتواند بخشی از نیازهای جوانان را تأمین کند. استاندار قم همچنین این نشست‌ها را زمینه‌ساز درک متقابل مسائل و مشکلات پیش‌روی جوانان و استان در فضای صمیمی و راهی برای ارایه و انتقال دغدغه‌های جوانان را به مسئولان عنوان کرد و افزود: امید است با هماهنگی و همدلی بیش ازپیش درجهت رفع مشکلات گام برداریم.
 جوانان هلال‌احمر؛ سرآمد جوانان استان هستند
در این دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با ارایه گزارشی از فعالیت‌های جوانان در یک‌سال گذشته به تشریح فعالیت‌های متنوع حوزه معاونت امور جوانان پرداخت و اظهار کرد: جوانان داوطلب هلال‌احمر با تمام توان بدون هیچ چشمداشتی درتمام عرصه‌ها مشغول ارایه خدمات به مردم هستند. محمد گل‌فشان با بیان این‌که جوانان هلال‌احمر با توجه به علاقه‌مندی  خدمت به مردم سرآمد جوانان استان هستند، تصریح کرد: این جوانان درتمام ایام، از تعطیلات نوروزی گرفته تا ایامی همچون نیمه‌شعبان همواره درخدمت مردم هستند.
وی با اشاره به این‌که جوانان آینده‌سازان استان و کشور هستند، افزود: حوزه جوانان هلال‌احمر درچهار دوره موفق به کسب عنوان برتر طرح اوقات فراغت استان شده و این نشان از اعتماد مردم به این نهاد مردمی است.
در ادامه کلیپی از فعالیت‌های جوانان قم به نمایش درآمد و 8نفر از دبیران کانون‌ها مسائل مختلف پیرامون مباحثی همچون نیاز‌ها و مشکلات جوانان و نقش‌ آنها درجامعه و جایگاه طرح‌های پژوهشی و... را مطرح کرد.
در این دیدار، نمایندگان جوانان هلال‌احمر با طرح مسائل و پیشنهادات درحوزه جوانان ازمسئولان درخواست نگاه ویژه و حمایت بیشتر برای ارتقای مجموعه جوانان هلال‌احمر را مطرح کردند.
گفتنی است، در این دیدار اعضای گروه سرود غنچه‌های هلال‌احمر با اجرای سرودی به معرفی اهداف جمعیت پرداختند که مورد استقبال استاندار قرار گرفت.

 


تعداد بازدید :  92