شماره ۹۸۷ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان
صفحه را ببند
خط و نشان‌ هادی رضوی برای عوامل سازنده فصل دوم سریال «شهرزاد»؛
امکان ابطال پروانه ساخت «شهرزاد»

شهروند| از همان روزهای اولی که فصل اول سریال شهرزاد وارد شبکه نمایش خانگی شد، مشخص بود اختلاف میان‌ هادی رضوی به‌عنوان یکی از سرمایه گذاران این سریال و حسن فتحی کار این دو را به جدایی خواهد کشاند. آن روزها ‌هادی رضوی نامه‌ای سرگشاده به حسین شریعتمداری نوشت و در آن به نمایش داده شدن عکس این روزنامه‌نگار در کنار توده‌ای‌هایی که سریال شهرزاد در یکی از قسمت‌هایش به آنها می‌پردازد عذرخواهی کرد.
بعد از آن بود که حسن فتحی به‌عنوان کارگردان کار اعلام کرد تنها و تنها محمد امامی را به‌عنوان تهیه‌کننده این مجموعه می‌شناسد و از سوی دیگر به این نکته اشاره کرد که در صورت تکرار چنین رفتارهایی خارج از مجموعه سریال شهرزاد همکاری با این تیم را ادامه نخواهد داد.
در هر حال فصل اول «شهرزاد» به پایان رسید و موفقیت‌های خوبی را هم برای عواملش در پی داشت. اما بعد از اعلام خبر پیش تولید فصل دوم این سریال بود که مشخص شد‌هادی رضوی که در فصل اول «شهرزاد» به‌عنوان سرمایه گذار حضور داشته دیگر با این تیم همکاری نخواهد کرد. او که گاه و بیگاه دلایلی برای قطع همکاری‌اش با محمد امامی عنوان می‌کرد روز گذشته اعلام کرد بناست امروز برای ثبت شکایت به سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی مراجعه کند. آن‌طور که ‌هادی رضوی گفته، سازمان سینمایی پس از بررسی مدارک او به احتمال بسیار پروانه ساخت سریال شهرزاد ۲ را باطل خواهد کرد.
محمد‌هادی رضوی سرمایه گذار سریال شهرزاد روز گذشته با اشاره به حواشی جدید این سریال به تسنیم گفت: «متاسفانه عوامل سریال شهرزاد من را که حدود 60‌درصد از سهام شهرزاد را در اختیار دارم کنار گذاشته‌اند و برای خود اسپانسر گرفته اند».
او ادامه داد: «مدارک لازم جهت ارایه به سازمان سینمایی و ثبت شکایت از عوامل این سریال جمع‌آوری شده است و من دوشنبه 17 آبان‌ماه برای ثبت شکایت به سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی مراجعه خواهم کرد. سازمان سینمایی پس از بررسی مدارک من به احتمال بسیار پروانه ساخت شهرزاد را باطل خواهد کرد».

 


تعداد بازدید :  125