شماره ۹۸۷ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

جنجال جدید پسر رونی| پسر کاپیتان منچستریونایتد حاشیه‌ساز ظاهر شد و با پوشیدن پیراهن تاتنهام برای دومین‌بار نشان داد که به این تیم علاقه دارد. کای رونی با پوشیدن پیراهن هوگو لوریس نشان داد مانند پدر، عشق او منچستریونایتد نیست و ممکن است به تاتنهام بپیوندد. او پیش از این هم لباس هری‌کین را بر تن کرده بود و به نظر می‌رسد که علاقه زیادی به سفیدپوشان وایت ‌هارت‌لین دارد. همین موضوع برای کاپیتان منچستر در روزهای نیمکت‌نشینی‌اش دردسرساز شده است.
رکورد شگفت‌انگیز ستاره بسکتبال| لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با کسب 20 امتیاز مقابل بوستون سلتیکس، دهمین بازیکن امتیازآور تاریخ لیگ بسکتبال حرفه‌ای لقب گرفت. جیمز درحالی با ثبت 26970 امتیاز جزو 10 بازیکن امتیازآور تاریخ NBA جای گرفت که 31‌سال و 311 روز دارد. او جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ است که به رکورد 26946 امتیاز رسیده است. تایرون لو، سرمربی تیم بسکتبال کلیولند به تازگی از قول پزشکان تیم گفته او می‌تواند به راحتی تا 10‌سال دیگر بسکتبال بازی کند.
کُری مدافع اتلتیکو برای رئال| مدافع اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اطمینان دارد که تیمش در دربی پایتخت اسپانیا می‌تواند همشهری بزرگ خود را شکست دهد. اتلتیکومادرید دو هفته دیگر، پس از وقفه یک هفته‌ای لالیگا برای برگزاری بازی‌های ملی، در ورزشگاه ویسنته کالدرون میزبان رئال‌مادرید خواهد بود و مدافع این تیم خوانفران معتقد است که تیمش می‌تواند سه امتیاز آن بازی خانگی را از آن خود کند. خوانفران گفت: «اتلتیکومادرید الان زمان بیشتری جهت برنامه‌ریزی برای این بازی مهم دارد. ما برای آن بازی سرمان را بالا می‌گیریم و وارد زمین می‌شویم و من مطمئنم که در خانه پیروز خواهیم شد.»
دردسرهای مربی شدن با 4 بچه| راجر فدرر بهترین تنیسور تاریخ جهان معتقد است با مشکلاتی که دارد، نمی‌تواند به مربی شدن فکر کند. فدرر در گفت‌وگویی اعلام کرده است: «دوست دارم مربی شوم، اما با داشتن 4 بچه کار تمام وقت انجام دادن غیرممکن است. من ترجیح می‌دهم تمام وقت پدر و همسر باشم.» این تنیسور مطرح و 35 ساله البته اعلام کرده هنوز به بازنشستگی فکر نمی‌کند و با قدرت به فکر ادامه کارش در تنیس است: «تا زمانی که بتوانم به تنیس ادامه می‌دهم.»


تعداد بازدید :  114