شماره ۹۸۶ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان
صفحه را ببند
اینستاگرام

شفاف‌سازی رشیدپور

رضا رشیدپور دیروز در برنامه «حالا خورشید» از مخاطبانش خواست به یاد منصور پورحیدری عدد یک را ارسال کنند. این کار او باعث شد رسانه‌ها انتقاد کنند که او برای درآمدزایی نباید از پورحیدری استفاده می‌کرد. رشیدپور هم در مقام پاسخگویی برآمد و توصیح داد که پیامک‌های برنامه‌اش از نوع ارزش افزوده نیست و هزینه‌ای برای مخاطب ندارد و درآمدی هم به حساب برنامه واریز نمی‌کند. رشیدپور تأکید دارد او فقط برای ختم صلوات این کار را انجام داده و شرافت کاری‌اش را نمی‌فروشد.

بازگشت دژاگه

اشکان دژاگه که هنوز شرایطش در باشگاه العربی مبهم است، به تمرینات تیم‌ملی اضافه شده است. او از تمرینی که با تیم‌ملی داشته، به‌عنوان یک تمرین خوب یاد کرده و جالب این‌که این عبارت را هم به زبان فارسی نوشته هم به زبان انگیسی.

مصاحبه با پورحیدری

با وجود این‌که یک روز از درگذشت منصور خان پورحیدری گذشته اما هنوز فضای اینستاگرام پر است از عکس‌های او. یکی از جالب‌ترین تصاویری که دیروز در اینستا دیده می‌شد، تصویر مصاحبه پورحیدری با حسن طباطبایی است. در این تصویر طباطبایی را می‌بینید که درحال حاضر مدیر مجموعه ورزشی آزادی است و در روزگار خبرنگاری با منصور خان مصاحبه می‌کند.


تعداد بازدید :  256