شماره ۹۸۶ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

خانه سینما در متنی زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع پیکر مرحوم محسن سیف را مشخص کرد. در متن خانه سینما آمده است: «خانه سینما ضمن عرض تسلیت درگذشت منتقد و نویسنده پیشکسوت سینمای ایران، زنده‌یاد محسن سیف به اطلاع می‌رساند مراسم تشییع این هنرمند فقید ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه از خانه سینما واقع در خیابان وصال‌جنوبی به سمت قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا(س) برگزار می‌شود. حضور همکاران و منتقدان گرامی موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگانش خواهد شد.»

نمایش «سه زبانه» برای دومین‌بار تمدید شد و تا ۲۱ آبان روی صحنه می‌رود.

مراسم رونمایی از فیلم‌تئاتر «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر برگزار شد.

امیر اخلاقی، رئیس انجمن موسیقی استان کرمان از سفر یک گروه از کشور استونی برای اجرای کنسرت موسیقی فولکلور در بهمن‌ماه ‌سال جاری در این استان خبر داد.

پدرام شریفی به جمع بازیگران نمایش «ماه در آب» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی اضافه شد.

مایکل مور، مستندساز آمریکایی که جدیدترین فیلم مستندش را درباره دونالد ترامپ ساخته ‌است، می‌گوید این نامزد انتخاباتی اگر رقابت را ببازد، احتمال دارد نتیجه آن را نپذیرد.

گروه تولید فیلم جدید آلفونسو کوارون که در پایین شهر مکزیکوسیتی مشعول کار بودند با حمله دزدها و سرقت اموالشان روبه‌رو شدند.

نخستین کتاب چاپ دستی از استاد پرویز تناولی شامل برگزیده‌ای از آثار دوره‌های مختلف هنری وی با تیراژ محدود 100 جلد، با عنوان «هست و نیست» رونمایی شد.

سعید پورصمیمی در «یک تعبیر عاشقانه» به کارگردانی ابراهیم مختاری به ایفای نقش می‌پردازد.

امیرشهاب رضویان برای برگزاری دومین کارگاه فیلمسازی جشنواره «فیلم و عکس فناوری و صنعتی» سه‌شنبه این هفته به دانشگاه علم و صنعت می‌رود.

فیلم کوتاه داستانی «جان هفتم» به کارگردانی «حبیب باوی ساجد» به‌عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بیست‌ونهمین جشنواره هنرهای ویدیویی «لحظه» در کشور فرانسه شرکت می‌کند.

 


تعداد بازدید :  246