شماره ۹۸۶ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

 خواستگاری از داور در جریان بازی| در یکی از بازی‌های لیگ دسته پنجم فوتبال اسلواکی یک بازیکن به نام لوبومیر واژکا از تیم نیزنا از کمک‌داور بازی خواستگاری کرد و از او جواب مثبت گرفت. انتشار تصاویر خواستگاری این بازیکن به سوژه بسیاری از رسانه‌های خارجی تبدیل شده و آنها شجاعت واژکا را تحسین کرده‌اند. این بازیکن پس از اين اتفاق در اينستاگرامش نوشت:  اين بهترين روز زندگي من بود.
اهدای خودرو به بازیکنان رئال و بارسا| بازیکنان و مربیان دو تیم رئال‌مادرید و بارسلونا امسال هم اجازه داشتند تا برخی از بهترین مدل‌های شرکت خودروسازی آئودی آلمان را انتخاب کنند، اما از نظر قیمت نهایی خودروهایی که بازیکنان هر یک از دو تیم انتخاب کرده‌اند، کفه ترازو به نفع کهکشانی‌ها سنگینی می‌کند. محبوب‌ترین مدل آئودی که بازیکنان رئال و بارسلونا انتخاب کرده‌اند، مدل Q7 بوده است که خودروساز آلمانی امسال از آن رونمایی کرده است. البته در این بین کسانی مانند زین‌الدین زیدان و کریستیانو رونالدو خواسته‌اند خاص باشند و گران‌ترین‌ مدل‌های آئودی را انتخاب کرده‌اند.
حضور رئالی‌ها با پیراهن بازیافتی| بازیکنان رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ، ماه آینده برای نخستین‌بار با پیراهن بازیافت شده بازی خواهند کرد. ظاهرا آدیداس با همکاری شرکت پارلی این پیراهن را از پلاستیک‌های اقیانوس تهیه کرده است. روی یقه پیراهنی که بازیکنان مادریدی بر تن خواهند کرد، نوشته‌ای با عنوان «برای اقیانوس‌ها» نیز دیده خواهد شد.
اعتراض شدید IOC به کویت| کویت بعد از تعلیق شدن از سوی IOC و محروم شدن از المپیک ریو، کمیته المپیک مستقل برای کشور خود تشکیل داده است که این مسأله با اعتراض IOC روبه‌رو شد به طوری‌که آنها اعلام کردند به صورت قانونی علیه این کشور اقدام خواهند کرد. کویت اخیرا قوانینی تصویب کرده که طبق آنها دولت می‌تواند هر گونه تصمیمی از سوی کمیته المپیک کویت را لغو کند و کاملا بر مدیریت باشگاه‌های ورزش نظارت داشته باشد. در المپیک ریو 2016 تنها ورزشکاران کویتی مستقل می‌توانند شرکت کنند و کویت از مسابقه‌ها محروم بود. کویت بابت اقدام غیرقانونی خود 11‌هزار و 500 دلار جریمه شده است.


تعداد بازدید :  199