شماره ۹۸۶ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان
صفحه را ببند
تعویق مراسم معارفه وزیر ورزش به خاطر پورحیدری
سلطانی‌فر رسما استارت زد

شهروند|  وزیر ورزش و جوانان 4 روز بعد از رأی اعتماد مجلس به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد تا از این پس منتظر شروع تغییرات در ورزش کشور باشیم.
معارفه به تعویق افتاد
صبح روز گذشته مسعود سلطانی‌فر با استقبال برخی از معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش کار خود را به صورت رسمی در این وزارتخانه آغاز کرد اما وزیر ورزش تصمیم گرفت به احترام درگذشت پورحیدری مراسم معارفه رسمی خود را با چند روز تأخیر برگزار کند. بدین‌ترتیب قرار است روز چهارشنبه در هتل المپیک مراسم تودیع محمود گودرزی و معارفه مسعود سلطانی‌فر به صورت رسمی برگزار شود.
سلطانی‌فر: مدیر توسعه و تحول هستم
وزیر ورزش دیروز بعد از حضور در محل وزارت ورزش، اولین جلسه شورای معاونین را برگزار کرد. سلطانی‌فر در این جلسه تأکید کرد که برای حفظ شرایط موجود به این وزارتخانه نیامده و قصد تغییرات و توسعه را دارد: «همان‌طور که پیش از این نیز گفته بودم، مدیر توسعه و تحول هستم و از روز اول اهداف کمی و کیفی را مدنظر قرار داده‌ام و ان‌شاءالله آنها را هر ماه مورد ارزیابی و آسیب‌شناسی قرار خواهیم داد تا با یک برنامه‌ریزی خوب بتوانیم رو به توسعه و تحول حرکت کنیم. نظام بروکراسی ما شدیدا نیازمند پیگیری و نظارت است و خواهشم از مدیران مجموعه این است که بر کارهایی که می‌سپارم، پیگیری و نظارت دقیق داشته باشند و طبق زمان‌بندی مشخصی که خودم در دفترم ثبت می‌کنم، آن را به انجام برسانند.»
در انتظار تغییر
با توجه به اظهاراتی که سلطانی‌فر در نخستین روز حضورش در وزارت ورزش داشته، به نظر می‌رسد از این پس شاهد تغییراتی عظیم در حوزه ورزش خواهیم بود. برخی گمانه‌زنی‌ها از تغییر چند معاون وزارت ورزش خبر می‌دهند و باید دید که سلطانی‌فر تا چه حدی قصد دارد از مدیران قبلی وزارت ورزش در چارت خود استفاده کند. افرادی همچون سجادی، خادم، ‌هاشمی، شهریان، احمدی و شعبانی‌بهار جزو معاونان وزارتخانه محسوب می‌شوند. البته تغییرات در حوزه ورزش فقط مربوط به مدیران ستادی وزارتخانه نمی‌شود و احتمالا سیاست‌های وزارتخانه در امور فدراسیون‌ها به‌ویژه فوتبال و از سوی دیگر تعامل با کمیته ملی المپیک با روش جدیدی پیش خواهد رفت. با توجه به فاصله چند ماهه باقیمانده تا پایان دولت یازدهم، به نظر می‌رسد سلطانی‌فر برای ایجاد تغییرات مدنظرش خیلی درنگ نکند و سریعا نفرات مدنظرش را روی کار بیاورد.


تعداد بازدید :  201