شماره ۹۸۵ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
ویترین ایران

بانک مشترک ایران و ونزوئلا وام ازدواج می‌دهد
روابط‌عمومی بانک مرکزی| بانک‌های ایران و ونزوئلا و توسعه صادرات از هفته جاری به سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج متصل می‌شوند. متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج می‌توانند از چهارشنبه مورخ 19‏ آبان 1395، نسبت به انتخاب این دو بانک در سامانه تسهیلات ازدواج اقدام کنند. درحال حاضر 29 بانک و موسسه اعتباری در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پذیرفته شده‌اند که با افزوده شدن بانک مشترک ایران و ونزوئلا ،  این عدد به 31 خواهد رسید.

پیشنهاد اروپایی‌ها برای توسعه میادین پر ریسک نفت
فارس| رکن‌الدین جوادی معاون وزیر نفت گفت: برای میادین با ریسک بالا به‌ویژه در دریا از سوی شرکت‌های خارجی معتبر 3 پیشنهاد در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی ارایه شده است. او اظهار داشت: برای میادین با ریسک بالا به‌خصوص در دریا از سوی شرکت‌های خارجی معتبر پیشنهاداتی در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی ارایه شده است.

نرخ تورم روستایی؛ 7.5 درصد
مهر|  مرکز آمار ایران گزارش شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای روستایی کشور در مهرماه امسال را اعلام کرد که بر این اساس شاخص کل در مهرماه عدد 243.9 را نشان می‌دهد که نسبت به ماه قبل 0.1‌درصد کاهش داشته است، ضمن این‌که شاخص کل نسبت به ماه مشابه‌ سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 7.3‌درصد افزایش و نسبت به ماه قبل 7.5‌درصد کاهش یافته است. درصد تغییرات شاخص کل در ۱۲ ماهه منتهی به مهرماه ۱۳۹۵ نسبت به دوره مشابه‌ سال قبل 7.5‌درصد است که نسبت به تورم ۱۲ ماهه منتهی به شهریور امسال 7.7‌درصد کاهش را نشان می‌دهد.


تعداد بازدید :  140