شماره ۹۸۵ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
اقتصاد مجازی

خطوط تلفن بدون کارکرد جمع‌‌آوری نمی‌شود

مهر| معاون شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت هیچ‌گونه برنامه‌ای برای جمع‌آوری خطوط تلفن ثابت بدون کارکرد ندارد. داوود زارعیان درمورد انتشار برخی اخبار مبنی بر تصمیم شرکت مخابرات ایران برای جمع‌آوری و بازپس‌گیری خطوط تلفن ثابت بدون کارکرد و بلااستفاده، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران هیچ‌گونه تصمیمی دراین‌باره ندارد. هم‌اکنون بالغ بر ۶‌میلیون خط تلفن ثابت درکشور بدون کارکرد است.

نبرد جهانی پلیس با خلافکاران اینترنتی
فارس| نیروهای پلیس درسراسر جهان نبردی بی‌سابقه را با سایت‌های خلافکار آغاز کرده‌اند تا جلوی تجارت اقلام غیرقانونی و فروش کالاهای غیرمجاز را از این طریق بگیرند. به گزارش کامپیورترولد، هزاران نفر درسراسر جهان از این سایت‌ها که به بخش تاریک وب مشهور شده‌اند، برای خریدوفروش موادمخدر، انواع اسلحه، اقلام هرزه‌نگاری و غیره سوءاستفاده می‌کنند.

آیفون 8 تاشو خواهد بود

ایسنا| حق ثبت اختراع برای ساخت یک گوشی هوشمند تاشو این هفته به اپل تعلق گرفت. به گزارش گیزمودو،‌ سال آینده دهمین سالگرد آیفون بوده و اپل قصد دارد تا از محصولی رونمایی کند که درصدر تمامی محصولات این کشور قرار گیرد. این شرکت از‌ سال 2013 در فکر ساخت گوشی آیفون تاشو بوده و اکنون قصد دارد تا این طرح چندین‌ساله را عملی کند. تفاوت فاحشی که این محصول با محصولات پیشین شرکت اپل دارد، این است که درساخت آن از نانولوله‌های کربنی استفاده خواهد شد که همین امر امکان تاشدن آن را میسر می‌کند.


تعداد بازدید :  142