شماره ۹۸۵ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
خارج از گود‌

درخواست جالب خادم از لالوویچ| رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی با ارسال نامه‌ای به نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی خواستار اعطای تندیس استقامت به ابوالفضل آرمیده شد. در نامه ارسالی خادم آمده است: «به استحضار می‌رساند، آقای ابوالفضل آرمیده دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا در‌سال ۲۰۱۶ میلادی، مدتی است با یک بیماری پررنج، دست و پنجه نرم کرده و مانند مسابقات کشتی خود، با رقیبی بسیار سرسخت‌تر از تمامی حریفانش، با این بیماری مبارزه می‌کند. دستور فرمایید تندیس «استقامت» از سوی «فدراسیون کشتی ایران» به نمایندگی از طرف «اتحادیه جهانی کشتی»، در جریان «رقابت‌های بین‌المللی روز جهانی کودک» به این قهرمان کوچک و خانواده عزیز و صبور وی اهدا شود.»
تفاهمنامه تراکتورسازی و بارسلونا| جلسه فنی باشگاه بارسلونای اسپانیا درخصوص درخواست‌های مطروحه از سوی باشگاه‌های آسیایی و خاورمیانه تشکیل شد. طی این جلسه رابط ایرانی باشگاه تراکتور برای دقایقی در این جلسه حضور یافت و پاسخگوی سوالات مطرح شده بود. خوزه نارکسیا که پیش از این به‌عنوان مسئول مستقیم پروژه در تبریز حضور یافته بود با نگرشی کاملا مثبت از توان سخت افزاری و نرم افزاری باشگاه تراکتورسازی گفت. طبق مصوبه صورت گرفته در ادامه این مسیر معاونت‌های حقوقی دو باشگاه پیش نویس قرارداد اولیه را تنظیم خواهند کرد.
فیفا، اشتباهش را اصلاح کرد| سایت فدراسیون جهانی فوتبال فیفا طی فکسی که به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال کرده بود، اعلام کرده بود که احسان حاج‌صفی یک جلسه از همراهی تیم‌ملی کشورمان محروم است اما سایت فیفا محرومیت درنظر گرفته شده برای حاج صفی را دو جلسه درج کرده بود. در همین رابطه روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نامه‌ای اعتراضی نسبت به این مسأله به فیفا ارسال کرده که این نامه ترتیب‌اثر داده شده است. پس از ارسال این نامه فیفاخبر خود را اصلاح و محرومیت یک‌جلسه‌ای را ثبت کرد.
هندبالیست ایرانی در تیم استوا بخارست رومانی|  شاهو نصرتی، ملی‌پوش هندبال کشورمان با قراردادی یک‌ساله به تیم استوا بخارست، تیم صدرنشین لیگ هندبال رومانی پیوست. او از 3 هفته پیش تمریناتش را با استوا بخارست آغاز کرده و دیروز قرارداد رسمی‌اش منعقد شد. نصرتی جزو هندبالیست‌هایی بود که به دلیل شرایط موجود درلیگ ترجیح داد در هیچ تیم ایرانی عضویت نداشته باشد.


تعداد بازدید :  142