شماره ۹۸۵ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
بررسی مسیر لیگ‌برتری‌ها در ادامه جام‌حذفی
استقلال به یک استقلالی رسید

شهروند|  دیروز با برگزاری دو دیدار از مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی، تیم‌ها حریفان خود را در مرحله یک‌هشتم شناختند. در این مرحله برخی تیم‌های لیگ برتری هم از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند تا مشخص شود جام حذفی حقیقتاً جام شگفتی‌هاست. در ادامه به بررسی بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی می‌پردازیم.
تقابل استقلال با صمد آقا
شاگردان علیرضا منصوریان به سختی توانستند از حریف لیگ یکی خود بگذرند. استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست با برتری مقابل مس کرمان یک گام دیگر در جام حذفی جلوتر برود. استقلالی‌ها روی قهرمانی جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، به همین دلیل با تمام قوا در این جام حاضر می‌شوند. آنها در مرحله یک‌هشتم نهایی هم به مصاف صبا می‌روند و بعید است که با این تیم به مشکل بخورند. خوبی جام حذفی برای استقلالی‌ها این است که تنها رقیبان سرسخت آنها ذوب‌آهن و تراکتور است که شاگردان منصوریان تا فینال به سرخپوشان تبریزی بر نمی‌خورند.
کار آسان لیگ برتری‌ ها
جام حذفی امسال با کنار رفتن زودهنگام پرسپولیس مدعیان زیادی ندارد. تیم قشقایی که با پیروزی مقابل پرسپولیس شگفتی ساز شد، مقابل برق شیراز شکست خورد. تراکتورسازی هم با یک گل از سد ملوان گذشت تا حریف برق شیراز در مرحله یک‌هشتم شود. سایپا با پیروزی مقابل بادران حریف نفت مسجد سلیمان شد که پدیده را شکست داد. سپاهان به سختی توانست از سد تیم پارس‌جنوبی عبور کند و حریف آلومینیوم اراکی شود که در کمال شگفتی پیکان، تیم مجید جلالی را از گردونه رقابت‌ها حذف کرده بود. شهرداری فومن با شکست مقابل شهرداری تبریز باید در مرحله بعد با نفت تهران دیدار کند که نساجی را در شهر خودش شکست داد و به مرحله بعد رسید. ذوب‌آهن با مربیگری مجتبی حسینی در لیگ برتر هنوز نتوانسته خود را در بین بالانشینان جا کند اما با برتری مقابل اکسین البرز در مرحله یک هشتم مقابل ماشین‌سازی قرار می‌گیرد. شاگردان خطیبی تیم خونه به خونه را در مرحله قبل شکست دادند. گسترش با انصراف تیم مس رفسنجان به صورت خودکار به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و باید با برنده شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه بازی کند که در این دیدار ماهشهری‌ها پیروز شدند. فولاد خوزستان همنام یزدی خود را شکست داد و با انصراف راه‌آهن به دلیل مشکلات مالی حریف نفت و گاز گچساران شد. تراکتورسازی هم که ملوان را در انزلی برد در دیداری آسان با برق شیراز مقابله خواهد کرد.


تعداد بازدید :  128