شماره ۹۸۵ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
ایراد‌های یک ورزشگاه 30ساله بعد از افتتاح
صندلی‌های نقش‌جهان را باد برد!

شهروند| وقتی در دی‌ماه ‌سال 94 محمود گودرزی ورزشگاه نقش‌جهان را نیمه‌تمام افتتاح کرد برخی از رسانه‌ها نوشتند که اگر قرار است این ورزشگاه بعد از حدود 30سال، بدون صندلی و با سایه‌بان‌های نیمه‌کاره افتتاح شود، بهتر بود که مسئولان، یک‌سال دیگر صبر می‌کردند تا امکانات آن تکمیل شود. یک‌سال بعد اما اوضاع بدتر شد. بعد از تبلیغات رسانه‌ای وسیع و کلی وعده و وعید، ورزشگاه نقش جهان در روز 12 آبان‌ماه 95 افتتاح شد ولی اتفاقاتی رخ داد که نشان می‌دهد این ورزشگاه تا چه اندازه آماده میزبانی از مسابقات است.
باد صندلی‌ها را برد
سلطانی‌فر که به اصفهان رفته بود تا یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور را افتتاح کند با صحنه عجیبی مواجه شد، وزش باد سبب شد تا صندلی‌هایی را که مسئولان نقش جهان به صورت نمادین در طبقه دوم نصب کرده بودند، از جا کنده شده و صحنه غم‌انگیزی که حاصل عجله برای افتتاح ورزشگاه بود به ثبت برسانند. یک روز بعد اما نعمت‌زاده وزیر صنعت و معدن از ایراد دیگری رونمایی کرد؛ نعمت‌زاده درباره ایرادات نقش جهان گفت: «استادیوم نقش جهان از نظر بنا ایراداتی داردکه به مسئولان انتقال داده شده است.»
مشکل نور احساس نشد
اعلام برنامه جام حذفی نشان داد نقش جهان یک ایراد دیگر هم دارد، در برنامه اعلام شده سپاهان باید رأس ساعت 13:30 دقیقه به مصاف پارس‌جنوبی می‌رفت، برگزاری زودهنگام دیدار سپاهان در جام حذفی به دلیل این بود که اگر بازی به وقت اضافه کشیده شود، مشکل نور احساس نشود. سپاهان اما این بازی را برد تا این مشکل از سوی بازیکنان و تماشاگران احساس نشود.
اشکالات رفع می‌شود
محسن طاهری مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان ناقص بودن ورزشگاه را به شدت رد کرد و بدون اشاره به اخبار مربوط به این ورزشگاه گفت: «من نمي‌دانم شما نواقص را در چه چيزي مي‌بينيد. کاسه ورزشگاه کامل است و وضعيت مناسبي براي برگزاري مسابقات دارد. برخي اشکالات جزئي هم که وجود دارد به سرعت رفع مي شود.»

 


تعداد بازدید :  239