شماره ۹۸۵ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
خارج از مرز

پلیسی که قبل از ماموریت می‌دانست گلوله می‌خورد
پلیس وظیفه‌شناس قبل از رفتن به ماموریت به بچه‌هایش گفته بود که کشته خواهد شد.
یک گروهبان وظیفه‌شناس آلاسکا قبل از این‌که به ماموریت برود به بچه‌ها و همسر خود گفته بود که حس می‌کند در آن روز تیر خواهد خورد. گروهبان آلن برنت که در نیروی پلیس شهر فیربنکس مشغول به کار بود، دو هفته پیش برای متوقف کردن دو گروه خلافکار در خیابانی به همراه همکارانش به محل فرستاده شد و هنگام انجام وظیفه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
برنت که سابقه 11‌سال سرباز ارتش بودن را داشت، در این حادثه توسط همکار خود از خوردن گلوله به سینه‌اش نجات پیدا کرد، اما خرده‌هایی از تیر شلیک شده به چشم مامور برخورد کرد.
به گزارش دیلی میل، این مامور وظیفه‌شناس به مدت دو هفته در بیمارستان بستری بود و در روز جمعه زیر تیغ جراحی چشم جان خود را از دست داد.
گفتنی است، همسر برنت درباره او گفت: آلن آن روز برای پسر 4ساله‌مان داستانی خواند و در پایان گفت که احساس می‌کند آن شب تیر می‌خورد. نیروهای پلیس اعلام کرده‌اند شخصی به نام جانسون را به‌عنوان مظنون اصلی این قتل بازداشت کرده‌اند.

تصادف دو قطار در کراچی جان 17 تن را گرفت
برخورد دو قطار مسافربری در منطقه «لندهی» کراچی صبح روز پنجشنبه جان دست‌کم 17 نفر را گرفت و 50 نفر دیگر زخمی شدند.
منابع امدادی اعلام کردند که این حادثه حدود ساعت 7:30 دقیقه صبح بر اثر برخورد قطار تندرو «زکریا» با یک قطار تندرو دیگر موسوم به «فرید» که متوقف بود، رخ داد. تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که راننده قطار تندرو زکریا هشدارها را نادیده گرفته است.
به گفته رئیس سازمان امور اضطراری پاکستان، مجروحان به بیمارستان جناح برده شدند. بسیاری از آنها از ناحیه سر آسیب دیدند و حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است. احتمال افزایش تلفات نیز وجود دارد. قطار تندرو فرید از کراچی عازم لاهور بود و قطار زکریا نیز از شهر مولتان در استان پنجاب حرکت کرده بود.
تا تکمیل روند امدادرسانی، حرکت تمامی قطارها به حالت تعلیق درآمده است. وزیر راه‌آهن پاکستان دستور انجام تحقیقات را صادر کرده و گفته است که یک‌میلیون روپیه به کشته‌شدگان و 500‌هزار روپیه به زخمی‌شدگان غرامت پرداخت می‌شود.


تعداد بازدید :  134