شماره ۹۸۵ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
قتل یک دزد به دست مالباخته در آبادان

شهروند| یک سارق روستایی در یکی از روستاهای آبادان پس از مطلع‌شدن از سرقت گوسفندانش اقدام به سنگ‌پرانی به سمت دزد کرد که در جریان این سنگ‌پرانی سارق به قتل رسید.
سرهنگ محسن تقی‌زاده، فرمانده انتظامی آبادان در رابطه با این پرونده گفت: «اهالی روستای «تنگه3» در 30 کیلومتری آبادان روز پنجشنبه با جسد مرد جوانی در کنار جاده روبه‌رو شدند که موضوع را به این فرماندهی اعلام کرده و تیم‌های پلیسی برای تحقیقات ویژه در محل کشف جسد حاضر شدند. مأموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که مقتول مردی به نام «بشیر» است و مشخص شد که اهل یکی از روستاهای اطراف روستای «تنگه 3» است. جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را شکسته‌شدن استخوان قفسه سینه و ضربه محکم به سینه مقتول اعلام کردند. مأموران برای تحقیق به سراغ دوستان و آشنایان «بشیر» رفته و مشخص شد که وی آخرین بار همراه 2 نفر از دوستانش از خانه خارج شده است. دوستان این مقتول در بازجویی‌ها گفتند ساعت 2 بامداد همراه «بشیر» سوار بر موتور به روستای «تنگه 3» رفتند و قصد سرقت چند گوسفند را داشتند که صاحب آن گوسفندان متوجه حضورشان شد.»
فرمانده انتظامی آبادان گفت: «بر پایه این اعترافات پس از متوجه شدن صاحب گوسفندان، سارقان پا به فرار گذاشتند؛ ولی صاحب گوسفندان از مسیر میانبر به تعقیبشان پرداخته و سپس با آنها درگیر شده است. به دنبال این موضوع صاحب گوسفندان بلافاصله توسط مأموران انتظامی آبادان شناسايی و دستگیر شد و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.»


تعداد بازدید :  164