شماره ۹۸۵ | ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

امتیازهای بولیوی بازگردانده نمی‌شود| فیفا اعلام کرد که امتیازهای تیم‌ملی فوتبال بولیوی به خاطر استفاده از بازیکن غیرقانونی در دو بازی اخیرش در انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه کسر خواهد شد. بر این اساس بولیوی چهار امتیازی را که در برابر پرو و شیلی به دست آورده بود از دست داد. این اتفاق موجب شد آرژانتین از رتبه پنجم به ششم سقوط کند و شیلی جایگزینش شود. رولند لوپس، رئیس فدراسیون فوتبال بولیوی پس از این اتفاق در نشست خبری دراین‌باره گفت‌: «به این رأی اعتراض کردیم و فیفا امتیازهای‌مان را بازخواهد گرداند اما فیفا بلافاصله در اکانت رسمی‌اش در توییتر اعلام کرد: امتیازهای بولیوی هرگز بازگردانده نخواهد شد.»
تکذیب مربیگری رونالدو| بازیکن پیشین رئال‌مادرید قصد ندارد با مربیگری به جهان فوتبال باز گردد. رونالدو درباره احتمال مربیگری‌اش گفت: فوتبال زندگی من است اما زندگی یک فوتبالیست سخت است. ۲۰‌سال به‌عنوان بازیکن حرفه‌ای بازی کردم و با بازگشت به این شرایط دوباره همه چیز مانند گذشته خواهد شد. زین‌الدین زیدان از زمانی که سرمربی رئال‌مادرید شده، دیگر نمی‌تواند کاری انجام دهد چون مربیگری تمام وقتش را گرفته است. نمی‌خواهم دوباره در چنین شرایطی قرار بگیرم.
عذرخواهی توره از گواردیولا|‌ هافبک ساحل‌عاجی سیتیز‌ن‌ها پس از مدت‌ها جنگ با پپ خواستار صلح و آشتی شد. یحیی توره که یکی از بهترین بازیکن‌های تیم آبی‌پوش منچستر نامیده می‌شود با آمدن گواردیولا از لیست اصلی خارج شد. مصاحبه‌های تند دیمیتری سلوک، مدیربرنامه‌ توره یکی از عوامل ایجاد اختلاف بین این دو نفر بود به طوریکه پپ گفته بود: توره در تیم من جایی نخواهد داشت تا زمانی که مدیر‌برنامه‌اش از من عذرخواهی کند. سلوک نیز مربی اسپانیایی را بی‌جواب نگذاشت و گفت: پپ اگر قهرمان جزیره نشود باید در تلویزیون از توره عذرخواهی کند. حال با تمام کش و قوس‌های بین این دو نفر، روز گذشته توره خواستار آشتی با مربی خود شد تا از این به بعد بتواند در سیتی بازی کند.
زوج مسی – هیگواین در برابر برزیل| حضور پرتعداد مهاجم در تیم‌ملی آرژانتین به سوژه هواداران فوتبال تبدیل شده به طوریکه بسیاری می‌پرسند کدام بازیکن در برابر برزیل به میدان خواهد رفت؟ ادگاردو بائوزا، سرمربی تیم‌ملی آرژانتین فاش کرد که لیونل مسی و گونزالو هیگواین را در برابر برزیل از ابتدا به میدان خواهد فرستاد. بائوزا دراین‌باره گفت: مهاجمان ما همگی خوب هستند. آگوئرو این روزها بسیار خوب کار می‌کند اما در بازی پیش رو، لیونل مسی و گونزالو هیگواین فوروارد‌های فیکس ترکیب تیم‌ملی خواهند بود.


تعداد بازدید :  105