شماره ۳۳۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ مرداد
صفحه را ببند
دختر 5ساله در تصادف زنجیره‌ای خودروها جان سالم به در برد
ثانیه‌های رعب‌آور نجات

 برخورد شدید 5 خودرو سبک و سنگین با یکدیگر در غرب بزرگراه آزادگان، باعث گرفتار و مجروح شدن سرنشینان 2 خودرو سواری شد. لحظات نجات زمانی سخت‌تر شد که تیم امداد و نجات دختربچه 5ساله‌ای را میان آهن‌پارها دیدند.
ساعت 23:10 شامگاه سه‌شنبه سازمان آتش‌نشانی با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله ماموران ایستگاه 76 و همچنین گروه امدادونجات 8 را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، چهارراه پیکان شهر اعزام کرد.
ماموران وقتی به صحنه این حادثه تلخ رسیدند، متوجه شدند سه کامیون و دو سواری با یکدیگر برخورد کرده‌اند. تعدادی از سرنشینان آن در درون خودروها محبوس شده و قادر به خروج از آنها نبودند.
آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی محل و قطع سیستم برق خودروها جهت جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات در حضور عوامل اورژانس در خودرو‌های سواری را برش دادند. رانندگان و سرنشینان گرفتار از داخل خودروها خارج شدند. مجروحان حادثه که شرایط جسمی خوبی نداشتند برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
درحالی‌که تیم‌های عملیاتی برای نجات سرنشینان خودروهای تصادفی تمام تلاش خود را می‌کردند صدای دختربچه‌ای را شنیدند که از میان آهن‌پاره‌ها گریه می‌کرد. آتش‌نشانان همچنین توانستند با استفاده از ابزارهای نجات، دختربچه 5ساله‌ای به نام ساجده را که درون یک خودرو سواری به صورت کاملا خطرناک محبوس شده بود زنده بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دهند.
علت وقوع این حادثه شدید رانندگی از سوی پلیس راهور تحت بررسی است.


تعداد بازدید :  102