شماره ۳۹۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۸ مهر
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

  واریز۳۳۰‌هزار ‌میلیارد ریال سود به حساب سهامداران| آخرین آمار وضع درآمد واقعی و سود تقسیمی صنایع بورسی نشان می‌دهد ۲۳۱ شرکت بورسی در برابر تحقق درآمد بیش از ۳۹۹‌هزار و ۵۵۳‌میلیارد ریال، ۳۲۹‌هزار و ۷۳۸‌میلیارد ریال را در مجامع خود تقسیم کردند. استخراج زغال‌سنگ با 126درصد، محصولات چوبی 100درصد، کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته به آن و دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش هرکدام با 99‌درصد و سایر واسطه‌گری‌های مالی 96‌درصد از درآمد واقعی خود را به سهامداران پرداخت کردند.

  ورود ایرانسل به بورس قطعی است| علیرضا قلمبردزفولی مدیرعامل اپراتور دوم تلفن‌همراه درباره ورود این اپراتور به بورس، گفت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، ایرانسل 6 ماه پس از ابلاغ مصوبه باید شرایط خود را برای ورود به بورس اعلام کند.

  بازار چشم‌انتظار گزارش ۶ماهه| ایمان کرمی کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این‌که ارزش معاملات سهام در چند هفته گذشته به زیر ۱۰۰‌میلیاردتومان در روز رسیده است، گفت: بازار سهام این روزها منتظر انتشار گزارش‌های عملکرد شش‌ماهه شرکت‌هاست. او افزود: به‌طور معمول هرساله در اواخر مرداد و شهریور با توجه به برگزاری فصل مجامع شرکت‌های بورسی، حجم معاملات بازار سهام با کاهش مواجه می‌شود.

  آغاز امیدوار پاییزی در بورس انرژی| در دو هفته منتهی به 4 مهرماه جاری، معاملات انواع قراردادهای سلف موازی استاندارد برق در تابلو مشتقه و انواع فرآورده‌های نفتی و سایر حامل‌های انرژی در تابلو فیزیکی بورس انرژی صورت گرفت. در این دو هفته، 15300 قرارداد سلف موازی استاندارد برق به ارزش 168‌میلیارد ریال معامله شد. در این دو هفته حدود 25‌هزار تن انواع فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در بورس انرژی عرضه و معامله شد.


تعداد بازدید :  138