شماره ۳۹۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۸ مهر
صفحه را ببند
معاون عمراني شهرداري اصفهان خبرداد:
اجراي ۶۰۰ پروژه در شهر اصفهان

معاون عمراني شهرداري اصفهان با بيان اينكه ۳۹۰ طرح در مناطق ۱۵گانه اصفهان در‌سال ۹۳ پيش‌بيني شده كه ۴۰‌درصد آن تاكنون اجرايي شده است، اذعان داشت: با افزوده‌شدن طرح‌هايي كه از گذشته درحال اجرا بوده، اكنون ۶۰۰ طرح درحال اجراست.  
به‌گزارش خبرنگار ما از اصفهان، عليرضا قاري‌قرآن با بيان اين مطلب گفت: از ۱۵۰۰ ميليارد تومان بودجه شهرداري اصفهان در‌سال جاري ۱۲۰۰ ميليارد تومان به حوزه عمراني اختصاص دارد كه ۸۰۰ ميليارد تومان آن سهم بودجه خالص عمراني است.  معاون عمراني شهرداري اصفهان به پيشرفت برنامه‌هاي عمراني در‌سال ۹۳ اشاره و بيان كرد:  امسال در كنار پروژه‌هاي خردي كه در محلات شهر اجرا مي‌شود، اجراي طرح‌هاي شاخص نيز ادامه دارد.  
وي با اشاره به طرح‌هاي شاخص درحال اجراي شهر اصفهان و پيشرفت فيزيكي آنها تصريح كرد: پروژه احياي ميدان امام‌علي(ع) كه اكنون فعال است و بخشي از طرح‌هاي فاز دوم و فاز تكميلي آن درحال اجراست.  
معاون عمراني شهرداري اصفهان با اشاره به اينكه تقاطع غيرهمسطح در ميدان ۲۵ آبان پيش‌بيني شده است، اذعان داشت: اين طرح درحال طراحي است و تا دو ماه آينده اجرايي مي‌شود.  
قاري‌قرآن بر توجه وي‍ژه به احداث رينگ چهارم تاكيد و اظهار كرد: از ابتداي ‌سال پيگير اجراي احداث رينگ چهارم هستيم و با هماهنگي‌هاي انجام شده، احداث اين رينگ در قسمت شرق و شمال‌شرق از منطقه ۱۵ تقاطع كارخانه قند تا خورزوق، بزرگراه المپيك و ميدان استقلال در دستوركار قرار گرفته است.  
وي از پروژه مركز همايش‌هاي بين‌المللي اصفهان سخن به ميان آورد و گفت:  اين طرح در بخش‌هاي مختلف درحال انجام است و براساس برنامه زمانبندي پيش مي‌رود.  
قاري‌قرآن با بيان اين كه 8 پيمانكار به صورت مجزا درحال اجراي اين پروژه هستند، اذعان داشت: اين طرح در بخش سازه مركز رو به اتمام است و سالن اصلي به اتمام رسيده و سقف آن نصب شده و در فضاي پشتي، سازه سالن‌هاي پشتي تكميل شده است.  
وي اضافه كرد: فضاي ارتباطي سالن اصلي و سالن پشتي نيز در مرحله تكميل است و نماي بيروني آن تكميل شده و نماي داخلي آن توسط پيمانكار در مرحله اجراست. به‌گفته وي، سن سالن اصلي درحال اجراست و اين سن متحرك است و براي برگزاري برنامه‌هاي ويژه پيش‌بيني شده است. كف سكوي تماشاچيان در دو طبقه اجرا شده و پله‌ها درحال اجراست.  
معاون عمراني شهرداري ادامه داد: اين مجموعه از لحاظ سازه كل مجموعه سالن اصلي و سالن‌هاي پشتي بيش از ۹۰‌درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.  
وي با بيان اين كه بخش سالن سينماي چندمنظوره، سالن‌هاي اطراف و دفاتر در مرحله انتخاب پيمانكار است، عنوان كرد:  محوطه‌سازي و فضاي سبز مجموعه آغاز شده و تا تاريخ پيش‌بيني شده براي بهره‌برداري از سالن تكميل مي‌شود.  
معاون عمراني شهرداري اصفهان گفت: در بخش ويلاها، 8ويلا در مرحله ساخت است و سفت‌كاري آن تمام شده و تا پايان‌ سال ۹۳ ويلاها تكميل مي‌شود.  
وي از پيگيري مطالبات شهرداري اصفهان از دولت در زمينه مركز همايش‌هاي بين‌المللي خبرداد و اذعان داشت: تلاش مي‌كنيم ۸۰ميليارد تومان در بودجه‌ سال آينده دولت ديده شود و كمكي براي تكميل پروژه باشد.  
به‌گفته قاري‌قرآن، همه قراردادهاي تكميلي پروژه تا مرحله بهره‌برداري 3 ماه آينده انجام مي‌شود، نقشه‌هاي مجموعه به‌صورت كامل طراحي شده و اكنون برنامه و زيرساخت‌ها روشن است و انتخاب پيمانكار از طريق ضوابط قانوني انجام مي‌شود. 


تعداد بازدید :  197