شماره ۳۹۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۷ مهر
صفحه را ببند
خبر

ناکامی «بی‌بی‌سی» در سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی ایران
روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد:  تلاش شبکه بی بی سی فارسی برای سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی ایران ناکام ماند.
به گزارش ایرنا، سربازان گمنام امام زمان(عج) با اشراف و رصد هوشمندانه، عملیات سرقت اسناد هنری، تاریخی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را خنثی کردند. شبکه معاند بی بی سی برای جبران ناکامی‌های خود با استفاده از عناصر وابسته داخلی، برخلاف عرف و قوانین حاکم بر رسانه‌ها و حقوق بین‌الملل اقدام به سرقت اسناد تاریخی از مراکز اسناد آرشیوی رسمی نمود که این عملیات توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و اقدام لازم صورت پذیرفت. روابط عمومی وزارت اطلاعات در پایان خاطرنشان کرده است: اطلاعات تکمیلی در زمان مقتضی به اطلاع مردم شریف ایران اسلامی خواهد رسید.

زمزمه های استیضاح وزیر نیرو باکارت خشکسالی
شهروند| بحران خشکسالی در کشور جدی است، اما پای زاینده‌رود که وسط باشد، مشکل فقط بی‌آبی‌ نیست، خشکی زنده‌رود، هویت اصفهان را هدف می‌گیرد و نماینده‌های این استان را وادار می‌کند که وزیر نیرو را به مرز استیضاح بکشانند.
سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با ایسنا گفته است: صبح دیروز برخی از نمایندگان استیضاح‌کننده با حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای را با آقای چیت‌چیان داشتند و پاسخ‌های وزیر را در مورد محورهای استیضاح شنیدند، اما فضای کلی جلسه به شکلی بود که اکثر نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند. وی افزود: قرار است روز دوشنبه با توجه به اهمیت موضوع حوزه‌های آبریز زاینده‌رود و مشکلات این شریان حیاتی استان اصفهان مجددا جلسه‌ای با حضور وزیر تشکیل شود اما من به‌عنوان یکی از نمایندگان درخواست‌کننده‌ استیضاح تصور می‌کنم که این استیضاح در نهایت به هیأت‌رئیسه تقدیم شود، چرا که وزیر تاکنون نتوانسته پاسخ‌های محکم و قانع‌کننده‌ای درباره مطالبات نمایندگان ارایه کند.
اسماعیل جلیلی نماینده مسجدسلیمان هم در گفت‌وگو با مهر با اشاره به جلسه استیضاح‌کنندگان وزیر نیرو با ابوترابی نایب‌رئیس مجلس و چیت‌چیان خبر داد. جلیلی هم گفته است: استیضاح‌کنندگان از توضیحات چیت‌چیان قانع نشدند و معتقد بودند اراده‌ای در وزارت نیرو برای حل مشکلات وجود ندارد. او با بیان این‌که استیضاح‌کنندگان از
طولانی شدن روند بررسی استیضاح وزیر نیرو در مجلس ناراحت بودند، گفت: دوستان خواستار تسریع در روند بررسی استیضاح وزیر نیرو در صحن علنی مجلس بودند.


تعداد بازدید :  161