شماره ۹۸۲ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان
صفحه را ببند
خارج از گود‌

عابدزاده، بستری‌شدنش را تکذیب کرد| روز گذشته برخی رسانه‌ها از بستری‌شدن احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان محبوب فوتبال ایران خبر دادند که این اسطوره فوتبال چنین مطلبی را تکذیب کرد. عابدزاده دراین‌باره گفته است:  «از دوستان رسانه‌ای درخواست دارم در انتشار خبرهای خود دقت کنند؛ چون واقعا مسأله خاصی اتفاق نیفتاده بود؛ اما این شکل انتشار خبر باعث نگرانی خیلی‌ها شد. باید اعلام کنم خدا را شکر مشکلی ندارم و در سلامتی کامل به سر می‌برم.»
خداداد، سرمربی غیررسمی سیاه‌جامگان| خداداد عزیزی، رئیس سازمان فوتبال باشگاه سیاه‌جامگان درحالی‌که سرمربیگری این باشگاه را قبول نکرده، تمام کارهای فنی را انجام می‌دهد. او دراین‌باره می‌گوید: «با مدیران باشگاه صحبت کردیم و با توجه به این‌که مشکلات مالی داریم، تصمیم گرفتیم تا نیم فصل مربی جدیدی به تیم اضافه نشود و با همین مربیان کنونی کار را جلو ببریم. من رسما سرمربی نیستم اما وقتی کنار زمین حضور دارم، نمی‌توانم در کار فنی دخالت نکنم. من در تمرینات هم لخت می‌شوم و در نشست‌های خبری شرکت می‌کنم. پس وظایف سرمربیگری را دارا هستم.»
تیم لیگ برتری فوتسال در آستانه انحلال| درحالی‌که تنها 7 هفته از لیگ برتر فوتسال ایران ‌گذشته،‌ دو تیم وضع بحرانی را تجربه می‌کنند و یکی از آنها در آستانه انحلال قرار دارد. تیم طرح و توسعه الوند قزوین که با خرید امتیاز تیم میثاق تهران پا به سطح اول فوتسال ایران گذاشت از همان ابتدا با مشکلات عدیده ازجمله مشکل مالی دست و پنجه نرم کرد. تیم آذرخش بندرعباس نیز به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی و حتی مالک تیم، به سختی خودش را برای شرکت در بازی به شهرستان‌ها می‌رساند. با این حال از بین این دو تیم،‌ تنها قزوینی‌ها موضوع انحلال را به صورت جدی مطرح کرده‌اند.
بهترین عنوان کاراته تقدیم به شهدای مدافع حرم| تیم‌ملی کاراته روز یکشنبه با کسب سه مدال طلا و سه برنز در مجموع مردان و زنان موفق به کسب عنوان سومی جهان برای اولین‌بار در تاریخ ۴۴ ساله این مسابقات شد. کادر فنی و اعضای تیم‌ملی کاراته موفقیت تاریخی خود در رقابت‌های جهانی کاراته را به شهدای مدافع حرم تقدیم کردند.


تعداد بازدید :  109