شماره ۹۸۲ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان
صفحه را ببند
با تأکید بر فعالیت‌های اجتماعی
نخستین دوره آموزشی جمعیت باور برگزار شد

شهروند| نخستین جلسه دوره‌های آموزشی جمعیت باور، برای توانمندسازی درونی متخصصان و روانشناسان مشاور و افراد فعال درعرصه فعالیت‌های اجتماعی برگزار شد. این دوره در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم آبان‌ماه برپا شد که با استقبال خوبی مواجه شد.
براساس اعلام روابط عمومی جمعیت باور، طراح این دوره آموزشی دکتر فرزاد گلی، بر این باور است که این روش می‌تواند به بهبود سبک زندگی و تاب‌آوری و بسیاری از مفاهیم روزمره زندگی تأثیر مثبتی بگذارد و درنهايت منجر به تحول درسبك زندگى افراد شود.
این دوره‌ها نه‌تنها برای روانشناسان و مددکاران همکار درجمعیت باور بلکه برای تمام افراد می‌تواند ثمربخش باشد و فصل جديدى از رشد درونى و فردى را براى آنها به همراه داشته باشد. این حرکت منسجم و جدیدی است که جمعیت باور امیدوار است به نتايج قابل ملاحظه‌اى تا (پايان دوره) يكسال‌ونيم بعد برسد. گفته می‌شود درپایان دوره گواهی آموزشیاری سلامت از موسسه ملی تحقیقاتی دانش تندرستی را دریافت خواهند کرد و درحین دوره و پس از پایان دوره در راستاى توانمندسازی زنان و مردان در معرض آسیب وارد فرآیند مشاوره و جذب و توانمندسازى ایشان مى‌شوند.
جمعیت باور، موسسه‌ای مردم‌نهاد است که برای نخستین‌بار در تهران دوره‌های «اقتصاد زیست انرژی» را با رویکرد روانشناسانه با همکاری موسسه تحقیقاتى دانش تندرستى در راستاى يكپارچه‌سازى آموزه‌هاى اجرايى درجهت تلاش براى رشد درونى و فردى جامعه هدف خود برگزار می‌کند.


تعداد بازدید :  110