شماره ۳۳۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ مرداد
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

اعضای دفاتر 59 گانه انجمن سینمای جوانان ایران متشکل از فیلمسازان و عکاسان در سراسر کشور طی اقدامی هماهنگ به کودکان غزه خون اهدا خواهند کرد.
 
امیرحسین شفیعی نمایش «فریاد غزه» را در تالار اندیشه حوزه هنری و همزمان با برگزاری همایش بزرگ «غزه تنها نیست» اجرا می‌کند.
 
پویانمایی (انیمیشن) ویژه شهید عباس دوران با عنوان «عباس» با حضور رضا میرکریمی کارگردان این پویانمایی سه‌شنبه‌شب در شیراز رونمایی شد.
 
اکران فیلم سینمایی«امروز»به کارگردانی رضا میرکریمی از صبح دیروز در گروه سینمایی استقلال آغاز شد.
 
نیکی کریمی با اظهار تأسف از کشتار بی‌رحمانه در غزه گفت: برایم عجیب است در عصر اینترنت و ارتباطات چنین فاجعه جهانی درحال وقوع است و هرکس هر کاری دلش بخواهد، انجام می‌دهد اما اتفاقی نمی‌افتد.
 
نرگس محمدی بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش» خبر ممنوع‌الکاری‌اش در تلویزیون را نادرست خواند و گفت: این خبر صحت ندارد و تنها از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شده است.
 
«ستار اورکی» آهنگساز فيلم جدايي نادر از سيمين از پایان ساخت موسیقی برای مجموعه تلویزیونی «مولانا» و همچنین همکاری با کارگردان سوری در مجموعه «باب المراد» خبر داد.
 
اجرای نخست نمایش «سوءتفاهم» که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد به زنده‌یاد خسرو شکیبایی تقدیم  شد.
 
خوانندگی تیتراژ «نبش جنت‌آباد»، ویژه‌برنامه عید فطر شبکه سه به محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی  رسید.
 
شهر فرانسوي كن با همكاري چيني‌ها پذيرفته است تا جشنواره فيلمي به سبك كن با برنامه‌هاي فرهنگي و توريستي را در شرق چين راه بيندازد.
 
جاناتان دمي كارگردان فيلم «سكوت بره‌ها» بازتاب صداي بسياري از چهره‌هاي‌ هاليوود شد و رفتار اسراييل در غزه را محكوم كرد.


تعداد بازدید :  104