شماره ۹۸۲ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

شلاق به خاطر پوشیدن پیراهن رئال مادرید| در یکی از روستاهای اطراف شهر بعشیقه در نزدیکی شرق موصل که در کنترل گروه تروریستی داعش است، یک کودک عراقی که پیراهن رئال‌مادرید اسپانیا را به تن داشت، با تهدید اعضای این گروه تروریستی مجبور شد آن را از تنش خارج کند، چراکه در غیراین‌صورت باید 80 ضربه شلاق می‌خورد. براساس گزارش‌های منتشر شده، داعش در مناطقی که به اشغال خود در آورده پوشیدن پیراهن‌های تیم‌هایی همچون بارسلونا، رئال‌مادرید و تیم‌های لیگ برتری انگلیس را ممنوع کرده است و کسانی که این قانون خودساخته داعش را زیرپا بگذارند، مجازات خواهند شد.
تمدید قرارداد لو با تیم‌ملی آلمان| یوآخیم‌لو سرمربی تیم‌ملی فوتبال آلمان قراردادش را تا‌سال 2020 تمدید کرد. اتحادیه فوتبال آلمان روز گذشته یک کنفرانس خبری را با حضور رینهارد گریندل، رئیس اتحادیه فوتبال آلمان و یواخیم لو، سرمربی ژرمن‌ها در شهر فرانکفورت برگزار و رسما اعلام کرد که لو تا‌سال 2020 سرمربی آلمان خواهد بود.
تکنولوژی خط دروازه در جام کنفدراسیون‌ها| مسئولان روس قصد دارند در مسابقات جام کنفدراسیون‌های 2017 از فناوری خط دروازه استفاده کنند. فناوری خط دروازه کمک می‌کند تا داوران دقیقا تشخیص بدهند توپ از خط دروازه عبور کرده است یا خیر. این تکنولوژی برای اولین‌بار در جام‌جهانی 2014 برزیل و در مسابقه بین فرانسه و هندوراس استفاده شد، جایی که نوئل والادارس شوت کریم بنزما را بعد از عبور از خط گرفت و سریعا از دروازه خارج کرد. با این حال سیستم خط دروازه سریعا نشان داد توپ از خط عبور کرده است.
استفاده از الوار مناطق آسیب‌دیده در استادیوم توکیو| معمار پروژه‌ استادیوم اصلی المپیک توکیو 2020 اعلام کرد برای ساخت این استادیوم از چوب‌هایی که در مناطق آسیب دیده بر اثر بلایای طبیعی در ژاپن وجود دارد، استفاده خواهند کرد. مسئول کمیته‌ برگزاری توکیو 2020 اعلام کرده است مشعل  المپیک در زمان بازی‌ها به شهرهای آسیب دیده ژاپن برده خواهد شد.


تعداد بازدید :  113