شماره ۳۹۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۷ مهر
صفحه را ببند
یک طلا و یک نقره دستاورد روز نهم
هت تریک طلایی پلنگ جویبار

گروه ورزش| روز نهم بازی‌های آسیایی نیز با 2 مدال برای ورزشکاران کشورمان همراه بود که در این میان رضا یزدانی با کسب مدال طلا توانست برای سومین دوره متوالی در این رقابت‌ها به قهرمانی برسد.
یزدانی چراغ کشتی را روشن کرد
رضا یزدانی که پیش از مسابقات نیز یکی از شانس‌های اصلی مدال طلا محسوب می‌شد، موفق شد با برتری قاطعانه مقابل حریفانش سومین طلای متوالی خود را در تاریخ این رقابت‌ها کسب کند و یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی به حساب بیاید.  در روز نخست مسابقات کشتی حذف 2 نماینده ایران همه را نگران کرده بود اما طلای یزدانی چراغ کشتی را روشن کرد.
بسکتبال در نیمه‌نهایی
تیم ملی بسکتبال ایران در سومین دیدارش در دور دوم بازی‌های آسیایی موفق شد به روند پیروزی‌های خود تداوم بخشد و این بار نیز چین را که پرافتخارترین تیم این بازی‌ها محسوب می‌شود مغلوب کند. شاگردان بچیروویچ با این نتیجه به‌عنوان سرگروه به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی صعود کردند و باید با قزاقستان در این مرحله از رقابت‌ها دیدار کنند.
یک نقره دیگر برای رکابزنان
در دوچرخه سواري 2 نماینده ایران در بخش جاده موفق به كسب یک مدال نقره شدند. درحالی‌که بیشتر کارشناسان مهدی سهرابی را که دارای سابقه بیشتری است  شانس اصلی مدال طلا می‌دانستند، او در این رقابت هجدهم شد اما آروین معظمی گودرزی به مدال نقره رسید.
سایر نتایج
 تیم‌ملی والیبال نخستین برد خود را در دور دوم با شکست 3 بر صفر قطر رقم زد. /  سپیده توکلی 4 دور از مسابقه هفتگانه زنان را پشت‌سر گذاشت و شانس خوبی برای کسب مدال دارد. /  تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان در نخستین دیدار خود مقابل ژاپن و مالزی به برتری رسیدند. /  تیم کایاک 2 نفره مردان در مسافت 200 متر با کسب مقام نخست در نیمه‌نهایی به فینال راه یافت. /  مریم طوسی در فینال دوی 100 متر زنان به مقام هفتم رسید.  همچنین رضا قاسمی که در بخش مردان به فینال راه یافته بود، پنجم شد و حسن تفتیان نیز از رسیدن به فینال بازماند.
برنامه رقابت امروز ایرانی‌ها
کشتی آزاد: 61 کیلوگرم(مسعوداسماعیل‌پور)، 74 کیلوگرم (عزت‌الله‌اکبری) 86 کیلوگرم (میثم‌مصطفی‌جوکار)،  125 کیلوگرم (پرویز‌هادی)/ والیبال: دور دوم(ایران-کره‌جنوبی)/ هندبال: مرحله نیمه‌نهایی(ایران–‌ قطر)/ دوومیدانی: هفتگانه زنان(سپیده توکلی)، فینال پرش ارتفاع (قنبرزاده و وظیفه‌دوست)، تیم 4 در 400 متر مردان/ بوکس:  69، 75 و 81 کیلوگرم(سجادمحرابی، امین‌قاسمی‌پور و احسان‌روزبهانی) قایقرانی: فینال کانو و کایاک مردان و زنان تمام ماده‌ها (ایران در تمامی ماده‌ها نماینده دارد)


تعداد بازدید :  137