شماره ۹۸۰ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ آبان
صفحه را ببند
آتش‌بس عابدینی و کی‌روش
سرمربی تیم‌ملی و سرپرست سازمان اقتصادی دیروز با هم دیدار کردند

شهروند| بعد از گذشت 48 ساعت از جنجال کارلوس کی‌روش در ساختمان فدراسیون فوتبال، دوطرف دعوا به دعوت رئیس فدراسیون در ساختمان سئول حاضر شده و جلسه‌ای را با هم برگزار کردند.
عابدینی و تاج رودررو شدند
سرمربی پرتغالی تیم‌ملی روز پنجشنبه بعد از مصاحبه امیر عابدینی، در ساختمان فدراسیون حاضر شد و حدود 12 ساعت انتظار سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون را کشید. با این‌که عابدینی که یکی از نزدیکان تاج به حساب می‌آید، روز پنجشنبه حاضر به رویایی با کی‌روش نشد اما دیروز به دعوت تاج هر دو طرف راهی فدراسیون شدند تا جلسه‌ای را برگزار کنند. در این جلسه که چند ساعت به طول انجامید، کی‌روش بالاخره توانست صحبت‌های انتقادآمیز خود را نسبت به عابدینی مطرح کند و سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون نیز دلایلش را برای اظهاراتی که انجام داده بود، ارایه کرد.
عابدینی: با کی‌روش دشمنی ندارم
امیر عابدینی، سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون در پایان این جلسه می‌گوید: «من دشمنی با کی‌روش نداشتم و او تصور می‌کند ما حساب‌شده و تعیین شده با او دشمنی می‌کنیم اما به او گفتم که در هیچ تیمی نیستم که علیه او باشم. تیم‌ملی مگر تا حالا هم حمایت نشده است. آقای کی‌روش می‌گوید بنده در مصاحبه‌ام گفته‌ام «ما» و نگفته ام «فدراسیون» ولی رسانه‌ها نوشته بودند مدیریت. ایشان دعوایش این بود که من گفته‌ام we، یعنی همه ما.» وی در واکنش به این‌که کی‌روش گفته بود او شهامت ندارد، می‌افزاید: «بگذارید بگوید. من به فدراسیون دعوت نشده‌ بودم که بیایم. بحث قهر و آشتی نبود. من با او رفیق نبودم که آشتی کنم. او برای تیم‌ملی کار می‌کند و ما هم برای کل فوتبال
 کار می‌کنیم.»
آتش‌بس بعد از 3 روز جنجالی
بعد از چند روزی که همه چیز پیرامون تیم‌ملی با التهاب دنبال می‌شد، به نظر می‌رسد آرامش بار دیگر به تیم‌ملی بازگشته است. کارلوس کی‌روش بعد از جلسه حاضر نشد مصاحبه کند اما در اظهارنظری کوتاه اعلام کرد: «همه چیز رضایت بخش است.» با توجه به این اظهارنظر سرمربی تیم‌ملی به نظر می‌رسد تاج بار دیگر توانسته از حاشیه‌ها جلوگیری کرده و فعلا آتش بس در فدراسیون برقرار شد. حال باید دید که در آینده روابط امیر عابدینی و کی‌روش به چه نحوی پیش می‌رود و آیا سرمربی پرتغالی نوک پیکان انتقاداتش را به سمت فرد دیگری نشانه می‌گیرد یا فعلا سکوت خواهد کرد.

 


تعداد بازدید :  89