شماره ۹۸۰ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

خانه مارادونا موزه شد| خانه قدیمی مارادونا در بوینس آیرس به موزه تبدیل شد تا مردم با ابعاد جدیدی از زندگی این پیشکسوت فوتبالی آشنا شوند. مسئولان معتقدند این موزه ابعادی از زندگی مارادونا را نشان می‌دهد که پیش از این زیاد شناخته شده نبوده است. مارادونا پیش از این‌که در جام‌جهانی 1986 شرکت کند و به یک سوپراستار تبدیل شود در این خانه زندگی کرده است. این خانه در‌ سال 1978 با اولین قرارداد مارادونا به خانواده‌اش داده شد، در آن زمان چنین قراردادهایی با بازیکنان نوجوان، نادر بود.
خرید تیم به قیمت یک پوند| مادرول یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های فوتبال اسکاتلند به شمار می‌رود که بازیکنان زیادی را تحویل تیم‌ملی این کشور داده است. قهرمان فوتبال اسکاتلند در‌ سال 1932، درحال حاضر در رده یازدهم جدول رده‌بندی در این کشور قرار دارد. این تیم در ‌سال 2015 به این امید که هوادارانش در آینده بتوانند در زمینه‌های مدیریتی و مربیگری به تیم کمک کنند، به سمت مردمی شدن پیش رفت و پیشنهاد شد تا هواداران مادرول بتوانند باشگاه را مدیریت کنند. درنهایت این پروسه تکمیل شد و روز گذشته 76‌درصد سهام باشگاه با یک پوند در اختیار هواداران این تیم قرار گرفت.
سرقت مسلحانه از عضو تیم مرسدس| در آستانه گرندپری مکزیک از سری مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک، یکی از اعضای تیم لویس همیلتون از تیم مرسدس بنز مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت. در این ماجرا که یکی از اعضای تیم مرسدس که از فرودگاه شهر مکزیکو با اتومبیل راننده‌دار راهی هتل محل اقامت این تیم بود، درحالی‌که پشت ترافیک سنگینی بودند توسط دو سارق مسلح مورد دستبرد قرار گرفتند.
ناراحتی فرگوسن از شوخی‌های اورا| پاتریس اِورا در گفت‌وگویی جالب پیرامون حضورش در منچستریونایتد و دوستی نزدیکی که با کارلوس توز داشت، گفت: من و توز دوستان صمیمی بودیم و همیشه با هم شوخی می‌کردیم که فرگوسن خیلی از این موضوع خوشش نمی‌آمد، به‌خصوص زمانی که تصویر ما در رستورانی یا جایی دیگر در روزنامه‌ها چاپ می‌شد. او نمی‌خواست که بازیکنانش با افراد عادی شهر همنشینی کنند و به دنبال ساخت تیمی قدرتمند بود، اما من انسانی وفادار به رفاقت‌ها هستم و کارلیتو دوست من بود.


تعداد بازدید :  125