شماره ۹۷۷ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
اقتصاد مجازی

پرداخت آنلاین اندرویدی با ویزا و مسترکارد سازگار شد

گوگل اعلام کرد از این پس با همکاری ویزا و مسترکارد خدمات پرداخت موبایلی خود موسوم به اندروید پی را ارایه می کند. همکاری یاد شده به کاربران اندروید این امکان را می دهد تا برای خرید آنلاین از طریق گوشی هوشمند پرداخت هایشان را با استفاده از خدمات Visa Checkout  یا Masterpass  انجام دهند. «فارس به نقل از تک کرانچ»

نظارت مردم بر تعرفه اینترنت پرسرعت

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از بارگذاری نرم افزار محاسبه تعرفه سرویس اینترنت پرسرعت با هدف امکان نظارت مشترکان بر تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت بر روی پایگاه اینترنتی این سازمان خبر داد.در این روش با نصب تجهیزات بسیار پیشرفته در مراکز مخابراتی امکان رساندن اطلاعات اینترنتی به مشترک بدون نیاز به شماره گیری و هزینه تلفن درمدت 24 ساعت امکان پذیر است. «ایرنا»

خداحافظی با امواج آنالوگ

امواج آنالوگ در سال ۲۰۱۸ میلادی در روسیه خاموش می‌شود. وزارت ارتباطات فدراسیون روسیه اعلام کرد که خدمات رسانی امواج تلویزیونی در این کشور تنها یکسال دیگر ادامه خواهد داشت و تمامی زیرساخت‌های آنالوگ در این کشور برچیده می شود. در حال حاضر اکثر شبکه های تلویزیونی در روسیه به پخش دیجیتال تغییر کرده اند. شبکه های تلویزیونی در روسیه از طریق شرکت‌ های خدمات دهنده تلویزیون به صورت شبکه های کابلی، آی پی تی وی و خدمات ماهواره ای مرسوم است. این شرکت‌ها معمولا در بسته‌های خدماتی بیش از ۵۰ شبکه اچ دی تلویزیونی را به همراه اینترنت پرسرعت بدون محدودیت به قیمت هفت دلار در ماه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. «ایسنا از وستی»


تعداد بازدید :  179