شماره ۹۷۷ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
افتتاحیه متولد ۶۵ در پردیس چهارسو
مجید توکلی فیلمش را به شجریان تقدیم کرد

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «متولد ۶۵» شامگاه دوشنبه ۳ آبان در پردیس چهارسو برگزار شد. اجرای این برنامه را علی ضیا برعهده داشت. محمدمهدی عسگرپور دراین مراسم گفت: متولد ۶۵ دغدغه روزهای جوانان کشور است. با توجه به این‌که مراحل رشدشان در تقاطع آرمان‌گرایی و واقع‌گرایی است و مسیر سختی را طی کردند و متأسفانه دربسیاری از موارد نتوانستند از تجارب نسل پیش از خود بهره‌مند شوند.
مجید توکلی کارگردان فیلم متولد ۶۵ نیز گفت: برای من امشب شب مهمی است. متولد ۶۵ حاصل تلاش یک گروه دوست‌داشتنی است که به معنای واقعی کنارم بودند. وی در ادامه گفت: نسل دهه60 نسل مهم و محترمی است. واکنش این نسل به شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه من را به سمت قصه متولد ۶۵ برد.  به گزارش ایلنا، کارگردان این فیلم سینمایی با بیان این‌که این روز‌ها حال خوبی درفضای فرهنگ نیست، افزود: رفیقم نیما طباطبایی (کارگردان مستند من ناصر حجازی هستم) با سرطان دست‌وپنجه نرم می‌کند و می‌خواهم برایش دعا کنیم و دوست داشتم امشب اینجا بود.
می‌خواهم فیلم متولد ۶۵ را تقدیم کنم به محمدرضا شجریان که این روز‌ها پاییز غم‌انگیز نا‌خوش احوالی این مرد بزرگ است. بعد از آن توکلی از عوامل فیلم دعوت کرد تا به روی صحنه بروند. درپایان مراسم میهمانان به تماشای فیلم نشستند.
امین تارخ، رسول صدرعاملی، محمدمهدی عسگرپور، مرتضی رزاق‌کریمی، هوشنگ گلمکانی، پوری بنایی، مریم سعادت، آنا نعمتی، منصور لشگری‌قوچانی، اصغر نعیمی ازجمله حاضرین در این مراسم بودند.


تعداد بازدید :  204