شماره ۹۷۷ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

اخراج دی‌بوئر از اینتر| باشگاه اینتر میلان تصمیم به اخراج فرانک دی‌بوئر، سرمربی هلندی گرفته است. برخی رسانه‌های ایتالیا دراین‌باره نوشته‌اند: باشگاه اینتر سرنوشت دی‌بوئر را مشخص کرده و مسئولان نراتزوری سرمربی هلندی خود را پس از بازی امروز مقابل تورینو برکنار می‌کنند. دی‌بوئر در مدت کوتاهی که در نراتزوری بود به خاطر کسب نتایج ضعیف از سوی هواداران تحت فشار بود و رسانه‌ها به شدت از او انتقاد می‌کردند.
انتقاد بن حسین از فیفا| نامزد پیشین انتخابات ریاست فیفا درباره سرعت ایجاد اصلاحات در فدراسیون فوتبال ابراز نگرانی و اعلام کرد رئیس فیفا نباید زمانش را برای پرداختن به برنامه‌های جانبی تلف کند. فیفا بعد از دستگیری و متهم شدن 42 نفر از مسئولانش، در دوران ریکاوری به سر می‌برد، شاهزاده علی درباره نقش فیفا افزود:   فیفا باید پاک باشد تا بتواند به انجمن‌های فدراسیون‌های ملی نیز کمک کند.
حمایت IOC از افشا کنندگان دوپینگ| زوج روسی که خبرهایی را درخصوص دوپینگ در کشورشان فاش کرده بودند از سوی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مورد حمایت قرار گرفتند و مسئولان کمیته بین‌المللی خبر از کمک مادی و دادن شغل به این زوج خبر دادند. IOC  دراین‌باره اعلام کرد این یک فرصت برای دونده 800 متر روس و همسر اوست. براساس اعلام IOC استپانووا از کمک مادی برخوردار خواهد شد و شوهرش به‌عنوان مشاور در این کمیته کار خواهد کرد.
حمایت‌هافبک سیتی از گواردیولا| کوین دی بروین،‌ هافبک بلژیکی منچسترسیتی با دفاع از عملکرد تیمش اذعان داشت که دلیلی ندارد گواردیولا افکار خود را تغییر دهد. دی‌بروین دراین‌باره گفت: «چرا باید گواردیولا روش و افکار خود را تغییر بدهد؟ من معتقدم او به این فلسفه اعتقاد دارد و نمی‌توان از او خواست چون به انگلیس آمده روش مربیگری خود را عوض کند. گواردیولا با همین روش جام‌های زیادی را به ارمغان آورده است.»
حضور ینس‌لمان در‌هامبورگ|‌هامبورگی‌ها این روزها برای انتخاب مدیر ورزشی خود با چالش‌های زیادی مواجه هستند. براساس اعلام روزنامه مورگن‌پست، برای این منظور بندرنشینان با «ینس لمان»، گلر سابق تیم‌های ملی آلمان، آرسنال و بورسیادورتموند مذاکره کرده است. لمان که اکنون بیشتر به‌عنوان تحلیلگر در برنامه‌های تلویزیونی حضور می‌یابد،‌ پاسخ مشخصی به خواسته سران تیم نداده است.

 


تعداد بازدید :  151