شماره ۹۷۷ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
صدای اعتراض کی‌روش بازهم بلند شد
ماجرای زرنگ خیابانی!

 چند ماهی بود که از مصاحبه‌های گلایه‌آمیز سرمربی پرتغالی تیم‌ملی خبری نبود؛ شاید اصلا آن‌قدر در نتایج خوب تیم‌ملی غرق شده بودیم که یادمان رفته بود کی‌روش خواسته‌هایی داشت که هنوز هم برخی از آنها عملی نشده است. همین مسأله باعث شد تا بار دیگر صدای اعتراض کارلوس به گوش‌مان برسد.
بار دیگر شکست خوردیم
کی‌روش با اشاره به صحبت‌های گذشته خود می‌گوید: «به‌خاطر می‌آورید که هدف‌مان تبدیل غیرممکن به ممکن بود؟ این هدف اکنون دوباره دشوارتر شده است. ما بار دیگر، دوباره و دوباره شکست می‌خوریم. ما توانایی این را نداریم که از تیم‌ملی حمایت کنیم و یک اردوی خوب و حرفه‌ای خارج از کشور را هماهنگ کنیم تا بتوانیم بازیکنان جوان خود را توسعه بخشیم و به آنها تجربه بین‌المللی اعطا کنیم. باید بار دیگر عرض کنم که متاسفانه و طبق روال همیشه مسئولیت و تقصیر این اتفاقات با «هیچ‌کس» نخواهد بود.»
تفکر زرنگ خیابانی!
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از کلمات عجیبی استفاده کرد: «تفکر زرنگ خیابانی که به دنبال پیدا کردن بهانه‌جویی‌ها و همه‌ گونه توجیهات است، جایگزین ظرفیت و توانایی لازمه برای یافتن راه‌حل‌های مورد نیاز شده است و هرگز فراموش نکنید اینها همان افرادی هستند که به‌دنبال مقصر معرفی کردن دیگرانند ولی واقعیت نمی‌تواند از ما پنهان بماند: مدیریت خارج از زمین تیم‌ملی بار دیگر شکست خورد.»
بیشتر از اینها نیاز داریم
کی‌روش در بخش پایانی اظهاراتش خاطرنشان می‌کند: «هیچ‌گاه ارزش مدیریت خود را وقتی بهترین امکانات را در اختیار دارید، نسنجید. تحسین و تقدیر شما از یک مدیریت فوق‌العاده تنها باید زمانی صورت گیرد که بتوانیم از همه چیز به نحو احسن بهره‌برداری کنیم. بازیکنان ما استحقاق بهتر از اینها را دارند. تیم‌ملی ما شایستگی بهتری دارد و هواداران استحقاق خیلی بیشتر از اینها را دارند! دوستان عزیزم! ما به بیشتر از اینها نیاز داریم. ما برای حضور در جام‌جهانی احتیاج بیشتری داریم.»


تعداد بازدید :  142