شماره ۹۷۷ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ آبان
صفحه را ببند
خبرنامه

حجت‌الاسلام والمسلمين زاهدي در شوراي فرهنگي بوشهر بیان کرد:   انجام فعاليت‌هاي فرهنگي برای رويارويي با حوادث
شهروند| حجت‌الاسلام والمسلمين زاهدی معاون فرهنگی و امور استان‌هاي حوزه نمایندگی ولی‌فقیه درجمعیت هلال‌احمر ظهر دیروز  در شوراي فرهنگي جمعيت هلال‌احمر استان بوشهر‏ شركت كرد و به ايراد سخنراني پرداخت.
حجت‌الاسلام والمسلمين زاهدي با بیان این‌که مردم، فعالیت درجمعیت هلال‌احمر را منوط به فعالیت‌های امدادی می‌دانند، گفت: امروزه با تشکیل شوراهای فرهنگي‏، تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی انجام‌شده به منظور پويايي ديگر حوزه‌های هلال‌احمر، همچون جوانان و داوطلبان‏، شاهد اثرگذاری بیشتر جمعیت هلال‌احمر درفعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه هستیم.
وي با اشاره به این‌که وظیفه اصلی جمعیت هلال‌احمر در زمان حادثه، امدادرسانی است، گفت: بايد بكوشیم تا با برنامه‌ریزی و حركت درفعاليت‌هاي فرهنگی امدادگران را آماده رویارویی با حوادث و نقش جمعیت درجامعه کنیم. معاون فرهنگي و آموزش حوزه نمايندگي ولي‌فقيه در هلال‌احمر با تأكيد بر نقش اساسي فعاليت‌هاي خداپسندانه و انسان‌دوستانه اعضاي هلال‌احمر در اشاعه فرهنگ نوعدوستي و حفاظت از كرامت انساني افزود: مسئولان جمعیت در ستاد و مراکز استان‌ها نيز بايد به منظور پشتیبانی و حمایت از این فعالیت‌ها، بستر و شرايط لازم را مهیا کنند. حجت‌الاسلام والمسلمين زاهدي، مرکز علمی کاربردی هلال‌احمر را بستری مناسب برای فرهنگ‌سازی و انجام فعالیت‌های فرهنگی بیان كرد و گفت: درمراکز علمی- کاربردی توجه به دونکته محتواي معارف آموزشی و ارزيابي اساتید بسيار مهم و ضروري است، به‌گونه‌اي كه با تهیه معارف آموزشی و اجرای آزمایش درمرکز درصدد توسعه و گسترش محتوای آموزشی مناسب با فعالیت‌های جمعیت هستیم.

در نشست‌ صمیمانه سرپرست سازمان امداد و نجات با کارکنان این سازمان مطرح شد
 تأکید بر بسط و گسترش سازمانی اخلاق‌مدار
شهروند| سرپرست سازمان امدادونجات درنشستی صمیمانه با کارکنان بخش‌های مختلف این سازمان پای نظرات، پیشنهادات، انتقادات و صحبت‌های صمیمانه کارکنان معاونت‌ها و واحدهای گوناگون این سازمان نشست. مرتضی سلیمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های دکتر ناصر چرخساز، رئیس سابق سازمان، برضرورت توجه به همدلی و احترام به یکدیگر در انجام کارها، تأکید و اظهار کرد: بدیهی است با نهادینه‌کردن همدلی و احترام به یکدیگر، ریشه رفتارهای ناپسندی چون دروغ و تهمت خشکیده و رفتارهای پسندیده‌ای همچون امر به معروف جایگزین خواهد شد. سلیمی ازهمه همکاران سازمان امدادونجات خواست تا به ‌منظور بسط و گسترش هرچه بیشتر سازمانی اخلاق‌مدار با استفاده از ظرفیت تخصصی تک‌تک همکاران تلاش کنند.


تعداد بازدید :  179