شماره ۳۹۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۶ مهر
صفحه را ببند
... در انتظار باد و باران

بر اساس اطلاعات نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز از اوایل شب بارش باران و وزش باد (برخی نقاط با رعد و برق)، در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روز دو‌شنبه برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و به صورت پراکنده در استان خراسان شمالی بارش شدید باران دور از انتظار نخواهد بود. دریای خزر نیز روز سه‌شنبه به سبب وزش باد شدید طوفانی پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا ابتدا طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی بین 4 تا 6 درجه افزایش می‌یابد و سپس روز سه‌شنبه بین 5 تا 10 درجه در این مناطق کاهش خواهد یافت.
از بعد از ظهر روز دوشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل جنوبی دریای خزر، افزایش ابر، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد، همراه با کاهش 5 تا 7 درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز صاف گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 18 و 31 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. روز دوشنبه نیز آسمان تهران نیز کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است. حداقل و حداکثر دما در این روز 19 و 29 درجه می‌شود.

 


تعداد بازدید :  202