شماره ۳۹۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۶ مهر
صفحه را ببند
د‌یار

 پیش‌ارزيابي جايزه ملي كيفيت ايران در شركت گاز استان چهارمحال‌وبختياري
شركت گاز استان چهارمحال‌وبختياري مفتخر است با برداشتن گام‌هايي استوار در مسير تعالي خود را براي دريافت جايزه ملي كيفيت ايران در سطح اشتهار آماده كند.  
شركت گاز استان چهارمحال‌و‌بختياري با هدف دستيابي به نتايج متوازن براي كليه ذينفعان، ارزش‌آفريني براي مشتريان، رهبري با نوانديشي و الهام‌بخشي و مديريت به‌وسيله فرآيندها، با عزمي راسخ در مسير تعالي گام نهاده است.  
مهندس ناصر افشین، مديرعامل شركت گاز استان و مسئول اجرايي تعهد مديريت سازمان در كسب جايزه ملي كيفيت ايران در اين مورد اظهار داشت: پيمودن مسير تعالي و كيفيت بايد در باور و عمل تمامي كاركنان شركت گاز نهادينه شود و درحال حاضر اين شركت مي‌كوشد با مديريت به‌وسيله فرآيندها و كسب موفقيت از طريق كاركنان، بيش از پيش شاهد پرورش خلاقيت و نوآوري در سطح سازمان باشد.  
مديرعامل شركت گاز استان چهارمحال ‌وبختياري در ادامه اظهار داشت: با توجه به عزم راسخ مجموعه مديران و كاركنان شركت گاز استان براي كسب جايزه ملي كيفيت ايران برآن شديم با يك برنامه‌ريزي صحيح زمينه دريافت آموزش‌هاي لازم را براي پرسنل با هدف آغاز يك حركت جمعي هماهنگ و مداوم فراهم آوريم كه به لطف خدا موفقيت‌هاي حاصل‌شده نتيجه تلاش هماهنگ، آگاهانه، مداوم و با انگيزه كليه كاركنان شركت است. افشین در مراسم اختتامیه پیش‌ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران افزود: اولین حرکت در مسیر تعالی، خودباوری و اعتقاد راسخ است و باید امکان تعمیق‌سازی و جاری‌سازی را مهیا کنیم و استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی را سرلوحه این مسیر قرار داده و گفت‌وگوهای چهره‌به‌چهره را در جهت بیان صریح مشکلات و رفع آنها در سازمان مورد حمایت و تشویق قرار دهیم چراکه این عامل موجب ارتقا و پیشرفت سریع‌تر خواهد شد.
مهندس مهديان، مدير تعالي سازمان با اشاره به اينكه ارزيابي جايزه ملي كيفيت ايران در تاریخ‌های اول و دوم مهر93 با حضور ارزیاب جايزه ملي كيفيت در اين شركت انجام شد ابراز اميدواري كرد در آينده‌اي نه‌چندان دور و در ادامه مسير، شركت گاز استان با رفع نواقص و کاستی‌های به‌دست‌آمده از ارزیابی در کمترین زمان ممکن و با عزم راسخ بر قله تعالي سازمان بايستد. لازم به ذکر است شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری در همین مسیر، ‌سال گذشته در سطح اهتمام، موفق به کسب جایزه شد و امسال برای به‌دست آوردن این جایزه در سطح اشتهار گام‌های استوار برداشته است.

تامین بخشي از آب شرب شهرهاي بندرعباس و خمير با احداث سد مخزني سرني
در راستاي عمليات احداث سد سرني و تاسيسات وابسته جلسه‌اي با حضور مديرعامل، معاون و كارشناسان طرح توسعه آب منطقه‌اي هرمزگان به‌عنوان كارفرما، نمايندگان بانك توسعه اسلامي، مشاور و مديريت طرح در شركت آب منطقه‌اي هرمزگان تشكيل شد.
مديرعامل آب منطقه‌اي هرمزگان هدف از تشكيل اين جلسه را هماهنگي بين كارفرما، بانك توسعه اسلامي، مشاور و مديريت طرح عنوان كرد و افزود: طرح سد مخزني سرني و تاسيسات وابسته در سه مرحله احداث بدنه سد، خط انتقال و تصفيه‌خانه جهت تامين آب شهرستان بندرعباس اجرا مي‌شود كه هم‌اكنون در مرحله مناقصه جهت انتخاب پيمانكار بدنه سد هستيم.
محمدباقر حيدري افزود: پيش از اين نيز عمليات ساخت راه دسترسي و تونل انحراف سد سرني اجرايي شده و در مرحله پاياني قرار دارد.
وي گفت: با احداث تصفيه‌خانه جديد و امكان تصفيه كامل آب در اين تصفيه‌خانه ما قادر به تامين آب شرب سالم و مطمئن براي بندرعباس- خمير و روستاهاي مسير خواهيم بود.
حيدري اظهار داشت: با تلاش‌هاي صورت‌گرفته، ارزيابي عملكرد كليه عوامل طرح از سوي نمايندگان بانك توسعه اسلامي مورد رضايت و تاييد قرار گرفت. 


تعداد بازدید :  178