شماره ۹۶۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۸ مهر
صفحه را ببند
سعودی ها مراسم عزاداری در پایتخت یمن را به خاک و خون کشیدند

مهر| جنگنده های سعودی در ادامه حملات وحشیانه و ددمنشانه خود مراسم عزاداری در جنوب صنعا پایتخت یمن را هدف قرار دادند که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها شهروند یمنی شد.
به گزارش خبرگزاری المسیره، جنگنده های متجاوز رژیم سعودی در ادامه حملات وحشیانه خود به مردم مظلوم یمن، یک مراسم عزاداری را در پایتخت یمن به خاک و خون کشیدند. این مراسم عزاداری در منطقه‌ای واقع در جنوب صنعاء پایتخت یمن هدف حملات مستقیم جنگنده‌های سعودی قرار گرفت که  به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد. هنوز آمار دقیق قربانیان این حمله ددمنشانه منتشر نشده است. اما تاکنون شمار قربانیان و مجروحان این حمله وحشیانه به بیش از ۷۰۰ نفر رسیده است.
شاهدان عینی اعلام کردند که سعودی ها پس از حمله نخستین به این عزاداران، بار دوم نیز به آنها یورش بردند و مردم را هدف قرار دادند.
بر اساس این گزارش جنگنده های سعودی مراسم عزاداری و ترحیم پدر «جلال الرویشان» وزیر کشور یمن در جنوب صنعا پایتخت یمن را بمباران کردند. «عبدالقادر هلال» استاندار صنعا نیز که در این مراسم حضور داشت، شهید شده است. به دنبال این اقدام وحشیانه سعودی ها بیمارستان‌های صنعا آماده خونرسانی به مجروحان این جنایت وحشیانه سعودی ها هستند و از شهروندان یمنی درخواست اهدای خون کرده اند.
همچنین در پی بمباران وحشیانه بازار الخمیس در منطقه مران واقع در استان صعده توسط سعودی ها، ۷ شهروند یمنی شهید شده و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.
این اقدام سعودی ها یک روز پس از سالگرد جنایت سعودی ها در شهر سنبان واقع در ذمار که منجر به شهادت ۴۰ شهروند حاضر در مراسم عروسی شد، صورت گرفت.


تعداد بازدید :  493