شماره ۳۹۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۵ مهر
صفحه را ببند
فوتبال جهان

فحاشی وحشتناک مسی
چرا ولینگتون، بازیکن مالاگا در بازی اخیر تیمش مقابل بارسا، مسی را کتک زد؟ خیلی‌ها اعجوبه آرژانتینی را بی‌تقصیر می‌دانند اما اصل ماجرا چیز دیگری است. ولینگتون از توهین مسی گفت: «لیونل مرا حرامزاده خواند. بلافاصله واکنش نشان دادم و او را به زمین انداختم.» حالا باید دید مسی مقابل این اتهام اين بازیکن چه واکنشی نشان می‌دهد. او در شبی حرمت‌شکنی کرد که بارسلونا برای اولین‌بار در بازی‌های یک دهه اخیر خود، حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشت و جالب این‌که مسی در همین بازی هم برای چندمین بار دچار حالت تهوع شد!

ادامه داستان جدایی رونالدو از رئال
کریس رونالدو که طبق مستندات «یورواسپورت» به دلیل رکوردهای ثبت‌شده لایق‌ترین فرد برای دریافت عنوان بهترین بازیکن ‌سال 2014 معرفی شده، فقط با دریافت 180‌میلیون پوند به منچستریونایتد بازمی‌گردد. این اعجوبه گفته در رئال‌مادرید اوضاع خوبی دارد و نیازی به بازگشت به جای قبلی احساس می‌کند اما ضعف مفرط این روزهای منچستریونایتد باعث شده سران باشگاه سریع‌ترین راه برای پر کردن خلأها را استخدام مجدد رونالدو بدانند؛ هرچند با توجه به مبلغ درخواستی رئال‌مادرید و کریس رونالدو، برآورده شدن رویای شیاطین سرخ اندکی بعید به نظر می‌رسد.

حال خوب گاسکوئین
پل گاسکوئین، ستاره سابق فوتبال انگلیس که چندی قبل به دلیل ولگردی و اخراج از خانه‌اش در بیمارستان بستری شده بود، اخیرا درحال ماهیگیری دیده شده و انگار حال خوبی دارد. او انگار سرانجام پذیرفته اعتیاد به الکل را کنار بگذارد و مراحل درمانی را سپری کند. عکس‌های او در دیلی میل درحال بوسیدن ماهی‌های صیدشده، هواداران فوتبال انگلیس را به بهبود حال ستاره جام‌جهانی 1990 امیدوار کرده است.

مشکل ناگفتنی مایکون
انگار داگلاس مایکون، بهترین مدافع راست سابق دنیا مشکلی دارد که هیچ‌کس قادر به بازگو کردنش نیست! کارلوس دونگا، سرمربی جدید برزیل یکی از این افراد است. او اخیرا در پاسخ به دلیل خط خوردن مایکون از لیست تیم‌ملی برزیل گفت: «مشکلی در اردوی تیم‌ملی برزیل به‌ وجود آمد که خود مایکون، من و مربیان تیم از این موضوع آگاه هستیم. اگر دلیل خط خوردن مایکن از تیم‌ملی برزیل را بگویم، باشگاه رم قرارداد او را فسخ می‌کند و حتی اسپانسرها نیز قراردادشان را با این بازیکن لغو خواهند کرد.»

 


تعداد بازدید :  226