شماره ۳۹۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۵ مهر
صفحه را ببند
حاشيه

مرگ در رالی بین‌المللی شیراز
مهرعلی: همه چیز استاندارد بود
مسابقات رالی بین‌المللی شیراز که از مدت‌ها پیش سروصداهای زیادی را به پا کرده بود، در دومین روز خود قربانی گرفت. روز گذشته در یکی از تست‌ها در منطقه شمس‌آباد مرودشت، خودروی «ریو» متعلق به تیم اتومبیلرانی سایپا دچار حادثه شد و واژگون شد که در این میان به حسین قدس راننده هیچ آسیبی نرسید اما آرش رامین یکتا، نقشه‌خوان او دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و درنهایت پس از رساندن وی به بیمارستان جان خود را از دست داد. این حادثه باعث شد تا تیم سایپا انصراف خود را از رقابت اعلام کند و در این میان تیم ایران‌خودرو هم از ادامه رقابت منصرف شد. حمیدرضا مهرعلی، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی در این خصوص می‌گوید: «شرایط رقابت و مسافت تعیین شده برای این رالی از استاندارد عالی و والا برخوردار است و حتی نمایندگان فدراسیون جهانی اتومبیلرانی هم به‌طور کامل این مسیر را مورد تأیید خود قرار داده‌اند. این حادثه ناگوار در این رقابت اتفاق افتاد و هر مسابقه ورزشی می‌تواند چنین حوادثی را به خود ببیند.» به دلیل این حادثه ناگوار، برخی از مراحل باقیمانده این رالی برگزار نشد تا مسابقات زودتر از حد معمول به پایان برسد.

خداحافظی مشکوک مهرداد اولادی از فوتبال
خودکشی؟ دستم به شیشه خورد!
مهرداد اولادی پنجشنبه‌شب در تصمیمی عجیب، خداحافظی‌اش از فوتبال را در سن 28سالگی اعلام کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که چند روزی است درباره این بازیکن گفته می‌شود او خودکشی کرده و به همین خاطر نمی‌تواند دیگر فوتبال بازی کند. با این وجود او در توضیح تصمیمش دلایل دیگری را مطرح می‌کند: «شما نمی‌دانید در این مدت چقدر عذاب کشیدم. من چند وقت پیش درحال صحبت با تلفن بودم که خبر بدی را به من منتقل کردند، از عصبانیت دستم را پرت کردم که متاسفانه بدون این‌که متوجه اطرافم بشوم دستم به شیشه خورد و تاندون دستم پاره شد. در این مدت گفتند اولادی خودکشی کرده است. آن‌قدر تحت فشار هستم که تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم. من در اوج فوتبالم به حقم نرسیده‌ام و دیگر انگیزه‌ای برای حضور در مسابقات ندارم.» این اتفاق در شرایطی رخ داد که چند روز قبل کمیته انضباطی ملوان، اولادی را به دلایل نامعلوم محروم کرده بود!

خانزاده فقط دو جلسه محروم شد
حرکت زشت محمدرضا خانزاده، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در جریان دیدار با ویتنام از سری مسابقات آسیایی، باعث ناراحتی خیلی‌ها شده بود و از طرفی با توجه به صحبت‌های انجام شده از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته می‌شد احتمال دارد خانزاده با محرومیت 6 ماهه تا یک‌ساله مواجه شود اما درنهایت حکم این بازیکن اعلام شد و او طبق قانون از حضور در دو بازی ملی محروم است. به نظر می‌رسد خانزاده که در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان نیز برای سرخپوشان به میدان رفت، با نداشتن پرونده انضباطی در گذشته و رایزنی مسئولان ایرانی از محرومیت طولانی‌مدت فرار کرده است.


تعداد بازدید :  249