شماره ۳۹۰ | ۱۳۹۳ شنبه ۵ مهر
صفحه را ببند
ذره‌بين

پلیس به‌دنبال ردی از مرد سارق
گروه حوادث| مردی که با سرقت یک چک، 12‌میلیون تومان به جیب زده است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. 15شهریورماه مردی به کلانتری 108 نواب مراجعه کرد و به ماموران گفت: «یک چک حامل به مبلغ 12‌میلیون تومان همراه داشتم. سوار اتوبوس‌های BRT دکتر قریب (حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع نواب) شدم. وقتی به محل کار خود رسیدم، متوجه شدم چکم به سرقت رفته است؛ بلافاصله با صاحب چک تماس گرفتم. او به شعبه بانک رفت و درخواست انسداد چک را کرد اما مشخص شد زمانی‌که من با اتوبوس به سمت محل کارم در حرکت بودم، چک توسط فرد ناشناسی وصول شده است.»  کارآگاهان با مراجعه به شعبه بانک خیابان رودکی، با بررسی اسناد و مدارک شناسایی ارایه شده به بانک اطلاع پیدا کردند که این اسناد و مدارک دارای سابقه سرقت بوده است.  «با بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته بانکی، تصاویر شخص وصول‌کننده چک سرقتی شناسایی شد. بازپرس پرونده با درخواست انتشار این تصاویر از کسانی که هویت صاحب تصویر را شناسایی کرده‌اند، خواست تا هرگونه اطلاعات خود درخصوص هویت، مخفیگاه  یا محل‌های تردد صاحب تصویر را از طریق شماره تماس 21866093 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.»

دستگيري متهم تحت تعقيب در اسپانيا
مرد کلاهبرداری که به اسپانیا گریخته بود، توسط اینترپل مادرید  دستگیر شد.  سردار «مسعود رضواني» در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني پليس اظهارداشت: برابر درخواست مراجع قضايي، پليس بين‌الملل ناجا، متهم «م-ک» را که به اتهام کلاهبرداري و خيانت در امانت به خارج از کشور متواري شده بود، تحت تعقيب بين‌المللي قرار داد.  وي افزود: پليس اينترپل با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي بين‌المللي، متهم را در کشور امارات رديابي و شناسايي کرد اما وي پس از پي‌بردن به اينکه تحت پيگرد قرار گرفته از اين کشور متواري شد.  رئيس پليس اينترپل ناجا ادامه داد: با اقدامات فني صورت گرفته مشخص شد، متهم، امارات را به مقصد اسپانيا ترک کرده است.   حکم جلب بين‌المللي (اعلان قرمز) صادر و به تمامي کشورهاي عضو سازمان ارسال شد.  سردار رضواني در خاتمه گفت: اينترپل مادريد با استناد به حکم جلب بين‌المللي صادره و درخواست اين پليس، متهم را در کشور اسپانيا شناسايي کرد؛ اين مرد هم‌اکنون به منظور استرداد به ايران در بازداشت است.  

یک سوله 10هزار متری ضایعات چوب و جعبه آتش گرفت
آتش‌سوزی گسترده در یک سوله 10هزارمتری انبار ضایعات چوب و جعبه در بزرگراه آزادگان حادثه‌ساز شد.  ساعت 12:17ستاد فرماندهی آتش‌نشانی چهاردانگه در پی آتش‌سوزی گسترده یک سوله 10هزارمتری از سازمان آتش‌نشانی تهران درخواست نیروی کمکی کرد. بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی و یک تانکر آب عازم محل حادثه در بزرگراه آزادگان حوالی چهاردانگه شدند.   محل حادثه زمینی به وسعت 10هزارمتر مملو از ضایعات جعبه و چوب بود که چند نقطه از این سوله دچار آتش‌سوزی شده بود و هر لحظه در حال سرایت به سایر قسمت‌ها بود.   آتش‌نشانان از چند جهت وارد عملیات شدند که موفق شدند حریق را تحت کنترل بگیرند و خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.  

تصادف در پارس‌آباد 4 کشته بر جای گذاشت
برخورد شدید خودرو پژو با کامیون که در 5کیلومتری بران پارس‌آباد رخ داد، موجب مرگ چهار نفر شد. در این حادثه که عصر پنجشنبه در برخورد شدید خودرو پژو با کامیون در 5کیلومتری بران پارس‌آباد رخ داد موجب مرگ چهار نفر شد.  رئیس جمعیت هلال‌احمر پارس‌آباد اظهار کرد: به دنبال گزارش وقوع حادثه در 5کیلومتری روستای بران پارس‌آباد مبنی بر برخورد شدید خودرو سواری پژو با یک کامیون سنگین، تیم هلال‌احمر پارس‌آباد پس از اعزام به محل حادثه با تلاش دستگاه‌های نجات‌گر توانستند سه نفر از مصدومان حادثه را پس از مداوا به بیمارستان امام(س) انتقال دهند. پرویز حیدری تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو پژو بر اثر برخورد شدید در دم جان باخته بودند و دو نفر دیگر بر اثر جراحات شدید در بیمارستان با وجود تلاش پزشکان متخصص جان باختند.  به گفته فرمانده راهنمایی استان اردبیل، علت حادثه، ترکیدن یکی از لاستیک‌های خودرو پژو بوده است. مسیر پارس‌آباد به طرف اردبیل یکی از حادثه‌خیزترین مسیرهای استان اردبیل به شمار می‌رود و سالانه چندین حادثه رانندگی در این جاده پرخطر اتفاق می‌‌افتد. 


تعداد بازدید :  239