شماره ۳۸۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  لطفا موضوع اضافه کردن روغن زیانبار صنعتی به لبنیات را کش ندهید! این روغن خیلی هم برای بیمارانی که یبوست مزمن دارند خوب است. کسانی که لبنیات استاندارد وطنی بخورند نیازی به مسهل ندارند!!
شهروند: چشم حتما فقط تا اینجا آمدید زحمت بکشید یک نسخه هم برای آنها که دچار یبوست نیستند تجویز کنید! مرسی!
  به نظر من باید از تولیدکنندگان با وجدان کشور که روغن پالم، داخل شیر و لبنیات کرده‌اند تشکر و قدردانی کرد که به این ملت رحم کرده و روغن وازلین به دل و روده مردم وارد نکرده‌اند!
شهروند: الهی تصدق شما ملت بروم که همیشه قدردانید و چیزی آزارتان نمی‌دهد!
  از گزارش شهروند درباره پرونده کلاهبرداری با کرم‌های ورمی کمپوست خیلی ممنونم. ازتون خواهش می‌کنم روزنامه شهروند، قضیه را رها نکند. ما دستمان به جایی بند نیست پدر من بازنشسته آموزش و پرورش است و بالغ بر 60 میلیون تومان از دست دادیم یعنی  تمام سرمایه و اندوخته‌ای که داشتیم.
شهروند: چشم ما پیگیری می‌کنیم ولی لطفا شما مردم عزیز هم حواستان را جمع کنید هرکس آمد گفت پولتان را بدهید با معجزه چند برابرش می‌کنم اعتماد نکنید!
  این مسئولان محترم که توانایی انجام کاری را ندارند حداقل بی‌خود و بی‌جهت شلوغ نکنند. مگر نگفتند که روغن پالم از اول مهر از محصولات لبنی  حذف می‌شود، پس چرا نشد اینها که زورشان نمی‌رسد یا نمی‌توانند کاری بکنند چیزی هم نگویند.
شهروند: خب مسئول می‌شوند که فقط یک چیزی بگویند اگر چیزی هم نگویند از کجا معلوم شود که مسئول داریم؟! حرف‌ها می‌زنیدها!!
   این چه مسخره‌بازی است که سر ماجرای دستگاه‌های پوز درآورده‌اند یعنی چه که می‌خواهند بابت هر بار استفاده از کارت مبلغی از فروشنده بگیرند، این‌طوری فروشنده‌ها یا فقط پول نقد می‌گیرند یا روی قیمت‌ها می‌کشند. واقعا جایی را در دنیا سراغ دارید که مدیرانش این‌طوری توی کاسه ملت بگذارند؟!
شهروند: خداییش نه! حالا خداوکیلی فکرشان چطوری به کشف این راه‌ها برای پول گرفتن از مردم می‌رسد؟!


تعداد بازدید :  257