شماره ۳۸۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
روایت ناطق‌نوری از موج‌سوارها و هواشناس‌ها

حجت‌الاسلام ناطق‌نوری با بیان اینکه «بعضی‌ها چوب ولایت را می‌خورند، و بعضی نان ولایت را»، تصریح کرد: این گروه دوم موج‌سوار و هواشناس هستند.
به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری در سخنرانی مراسم روز سوم درگذشت مرحوم دعاگو ضمن تسلیت درگذشت این پیشکسوت انقلاب به خانواده و دوستان این مرحوم، با اشاره به این‌که برخی می‌گویند ایرانی‌ها هوش خوبی دارند، اما حافظه تاريخی‌شان ضعیف است، افزود: به نظرم این حرف درستی است و ما از یک نوع حادثه 10بار آسیب می‌بینیم. در ابتدای انقلاب آن‌قدر جو علیه شهید بهشتی درست کردند که برخی اجازه ندادند ایشان در مشهد سخنرانی کند.
وی با ذکره خاطره‌ای در این زمینه افزود: یک‌بار در پادگانی سخنرانی داشتم. عده‌ای مرا دوره کردند و گفتند به بهشتی بگو ما می‌رویم و کشته می‌شویم، تو پول‌هایی را که دزدیده‌ای به همسرانمان بازگردان! من گفتم در لیست جدید اسم من هم هست. به دلیل همین جوسازی علیه شهیدبهشتی بود که امام خمینی(س) فرمودند: «از شهادت بهشتی سخت‌تر مظلومیتش بود.» ناطق‌نوری با تأکید بر این‌که برخی حرف‌های امام را تحریف کردند، اظهار داشت: عده‌ای اول انقلاب به امام گفتند که عده‌ای در رژِیم قبلی بودند، اما با ما همصدا شدند. امام فرمودند: «ملاک حال افراد است.» این جمله امام برای جذب بود نه دفع، اما برخی حرف امام راحل را تحریف کردند.


تعداد بازدید :  232