شماره ۳۳۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ مرداد
صفحه را ببند
تاکید دکتر فرهادی بر عملیات‌سازی نظام‌های مختلف هلال احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر با صدور ابلاغیه‌ای به تمامی مدیران، کارکنان و دست‌اندرکاران این جمعیت، بر ضرورت عملیات‌سازی نظام‌های مدیریت جامع حوادث و بلایا، مدیریت جامع سلامت، تعاملات بین‌المللی، شبکه ملی آینده‌نگاری و مرکز دیده‌بانی و ... جمعیت تا پایان‌ سال ۹۳ تأکید کرد.
‌دکتر محمد فرهادی با اشاره به گستردگی و ماهیت وظایف جمعیت هلال احمر، ضرورت برنامه‌ریزی به منظور پاسخگویی به موقع و اثربخش به بحران‌های احتمالی (خصوصا نوظهور)، رویارویی مناسب با چالش‌های پیچیده جهانی از یک‌سو و تلاش در راستای کاهش مخاطرات و تهدیدهای محیطی و همچنین افزایش اعتبارات و آمادگی خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر این جمعیت، گفت:  عملیات‌سازی نظام‌های پیوست تا پایان ‌سال ۹۳ لازم و ضروری است.
دکتر فرهادی در این ابلاغیه از تمامی مدیران جمعیت هلال‌احمر خواست تا با حفظ وحدت رویه و یکپارچگی، تمام تلاش خود را با هماهنگی کامل محوریت ستاد تحول در جهت اجرایی کردن این نظام‌ها به کار گرفته و به صورت مستمر گزارش آن را به ستاد تحول ارایه کنند. ستاد تحول نیز موظف است گزارش تمامی حوزه‌های جمعیت را به صورت مدون و برنامه‌ریزی‌شده تهیه و آماده ارایه به شورایعالی کند.

 


تعداد بازدید :  80