شماره ۹۴۹ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور
صفحه را ببند
هفته هفتم لیگ برتر فردا آغاز می‌شود
مرگ و زندگی مربیان سرخابی‌

شهروند| هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار می‌شود که هنوز فضای فوتبال تحت تأثیر دربی است. دربی 83 که با تساوی استقلال و پرسپولیس به پایان رسید هنوز حرف و حدیث‌های زیادی دارد اما برای سرخابی‌ها همه چیز به تاریخ پیوسته و آنها باید به فکر حریفان هفته‌های آینده خود باشند. سرخابی‌ها این هفته با نمایندگان اصفهان بازی دارند و تراکتورسازی به عنوان صدرنشین لیگ با سیاه‌جامگان دیدار می‌کند.
طلسم نبردن یحیی برای منصوریان
علیرضا منصوریان در نفت وارث تیمی بود که یحیی گل‌محمدی آن را ساخت. جالب است که منصوریان با نفت نتوانست گل محمدی را شکست دهد و حتی در فینال جام حذفی هم به ذوب‌آهن باخت. وقتی آمار لیگ را مرور می‌کنیم به طلسم 3 ساله پیروز نشدن استقلال مقابل ذوب آهن برمی‌خوریم. آخرین باری که استقلال توانست ذوب‌آهن را ببرد بازی رفت لیگ دوازدهم بوده و از آن به بعد آبی‌ها دیگر بردی مقابل سبزپوشان زاینده رود نداشتند. اما این بازی برای آبی‌ها حیاتی است. آنها بعد از تساوی ارزشمندی که مقابل پرسپولیس به دست آوردند روحیه بالایی دارند و می‌خواهند با پیروزی مقابل ذوب‌آهن روزهای خوبشان را آغاز کنند. یحیی هم که تیمش شرایط خوبی ندارد، می‌خواهد برد فصل گذشته‌اش در ورزشگاه آزادی را تکرار کند تا به طلسم نباختن مقابل منصوریان و استقلال ادامه دهد.
تراکتور به دنبال تداوم صدرنشینی
تیم امیر قلعه‌نوعی بی‌حاشیه و حرف و حدیث، تیم‌ها را یکی پس از دیگری از سر راهش برمی دارد. تراکتور با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفته و می‌خواهد به صدرنشینی‌اش ادامه دهد. تساوی سرخابی‌ها در پایتخت بهترین نتیجه برای تراکتور بود که می‌خواهد با امیر قلعه‌نوعی اولین قهرمانی در فوتبال ایران را به دست بیاورد. آنها این هفته میزبان سیاه جامگان در تبریز هستند و می‌توانند به راحتی با یک برد دیگر در صدر جدول جا خوش کنند. تیم قلعه‌نوعی امسال برای قهرمانی بسته شده و قطعاً تا پایان فصل هم در کورس باقی می‌ماند. در دیگر دیدارهای هفته هفتم که فردا برگزار می‌شود، استقلال خوزستان میزبان پیکان است و صبا هم با سایپا دیدار می‌کند. پیکان و صبا به همراه استقلال و گسترش‌فولاد تنها تیم‌هایی هستند که هنوز بردی در لیگ برتر کسب نکرده‌اند.
برنامه کامل هفته هفتم
ﺳﻪشنبه 30 شهریور: سایپا-صبای قم(18:30)، پیکان-استقلال خوزستان (18:40)، سیاه جامگان-تراکتورسازی (18:50) و ذوب‌آهن-استقلال(19:30)
چهارشنبه 31 شهریور: فولاد-گسترش فولاد(16:45)، صنعت نفت آبادان-پدیده(17:00)،‌ پرسپولیس-سپاهان(17:30) و ماشین‌سازی‌تبریز-نفت تهران(17:30)


تعداد بازدید :  276