شماره ۳۸۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲ مهر
صفحه را ببند
حاشیه

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید صورت گرفت
پیشکسوتان    در کنار کودکان استثنایی
 گروه ورزش| برخی از پیشکسوتان فوتبال دیروز همزمان  با شروع‌ سال تحصیلی با حضور در مجتمع آموزشی دانش‌آموزان استثنایی زنگ شروع مدرسه را در این مجتمع آموزشی به صدا درآوردند. در این مراسم مهدی مناجاتی، محمد پنجعلی، بهتاش فریبا، عزیز‌الله محمدی، ‌هادی نراقی، ناصر فریادشیران، ناصر شفق، حسن روشن و علی خسروی حضور داشتند که البته همسر احمدرضا عابدزاده هم به نمایندگی از وی در این برنامه شرکت کرد.  یکی دیگر از برنامه پیشکسوتان در این مجتمع آموزشی بازی فوتبال با بچه‌های استثنایی این مدرسه بود و حسن روشن و مهدی مناجاتی سرمربیان دو تیم بودند. همچنین هدایایی به مناسبت آغاز‌ سال تحصیلی از طرف پیشکسوتان به این کودکان اهدا شد.

عالیشاه و عمران‌زاده هم به مشکل خوردند ابطال کارت معافيت ماهینی و حمودی
پس از گذشت ماه‌ها از باز شدن پرونده کارت‌های معافیت جعلی، هنوز هم نظام وظیفه به تحقیقات در این‌باره ادامه می‌دهد. حسین ماهینی، مدافع پرسپولیس و علی حمودی، مدافع سپاهان که از همان ابتدا جزو متهمان اصلی این پرونده بودند و حتی چند هفته ابتدایی لیگ را به این دلیل از دست دادند، دیگر نمی‌توانند برای تیم‌هایشان به میدان بروند. روز گذشته سازمان لیگ بالاخره رسما اعلام کرد که کارت این 2 بازیکن باطل شده و آنها باید به خدمت سربازی بروند. نکته جالب این‌که با وجود اعلام رسمی این خبر ماهینی روز گذشته پاسپورت خود را برای حضور در اردوی تیم ملی، به سفارت پرتغال تحویل داد. در این خصوص شنیده می‌شود حنیف عمران‌زاده و امید عالیشاه، بازیکنان استقلال و پرسپولیس به‌عنوان متهمان جدید این پرونده هستند که به نظام وظیفه فراخوانده شدند.

مدیربرنامه‌های آرفی ادعا کردخطر محرومیت بیخ گوش پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس که این روزها در بخش مدیریتی همچنان وضع نامعلومی دارد و همچنان مدیرعاملش مشخص نشده اگر تا 2روز آینده طلب اشپیتیم آرفی، مهاجم سابقش را پرداخت نکند، احتمالا از سوی فیفا محروم خواهد شد. مدیربرنامه‌های آرفی در ایران که رأی محکومیت سرخپوشان از سوی فیفا را در دست داشت، در این‌باره می‌گوید: «در روزهای اخیر با بي‌اعتنایی پرسپولیسی‌ها روبه‌رو شدم که این مسأله باعث شد به‌دنبال رأی فیفا بروم. احتمالا پرسپولیس در این هفته با جریمه فیفا و محرومیت آن برای ندادن پول اشپیتیم روبه‌رو خواهد شد.»  

سرمربی پرتغال معرفی شد فرشته نجات از کشتی یونان آمد
سرانجام تیم‌ملی پرتغال، سرمربی جدید خود را شناخت؛ شخصی را که برخلاف فلسفه فوتبال پرتغال به فوتبال زیبا علاقه‌ای نشان نمی‌دهد اما به شدت نتیجه‌گراست. فرناندو سانتوس پرتغالی، روی نیمکت تیم‌ملی یونان جانشین خوبی برای اوتوری ‌هاگل نبود و همراه قهرمان یورو 2004، 2 تورنمنت تقریبا ناموفق را پشت‌سر گذاشت اما اعتقاد دارد حالا که به‌عنوان جانشین پائولو بنتو، روی نیمکت رهبری پرتغال نشسته، قطعا نتایج مناسبی به دست می‌آورد، البته قرارداد این مربی ظرف چند روز آینده رسما امضا می‌شود اما خبر حضورش روی نیمکت داغ تیم چهارم جام‌جهانی رسما اعلام شده است.


تعداد بازدید :  291