شماره ۳۸۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲ مهر
صفحه را ببند
عدد خبر

11 هزار تومان  قیمت دام زنده در آستانه عید قربان

علی خندان، رئیس اتحادیه گوشت گاوی از بازار آرام و عدم افزایش قیمت گوشت خبر داد و گفت: تدارک گوشت دام زنده سبک برای عید قربان دیده شده که با قیمت بین 11‌هزار تا 11‌هزار و 500 تومان عرضه خواهد شد. وی با بیان این‌که برای عید قربان کمبود دام نداریم، افزود: دام زنده سبک به میزان کافی وجود دارد و امسال افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

20 درصد افزایش بارش‌ها با باروری ابرها

در زمان حاضر برای انجام بارورسازی به روش هوایی فقط دو فروند هواپیما در اختیار مرکز بارورسازی ابرها است درحالی‌که طبق استاندارد و با توجه به گستره جغرافیایی ایران، پنج فروند نیاز است. وی گفت: باروری ابرها در ایران موجب افزایش پنج تا 20‌درصدی بارش در مناطق اجرای طرح می‌شود.

82 هزار‌میلیارد تومان  ارزش روز پرتفوی سهام عدالت

 ارزش روز ۶۱ شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت ۸۲۲‌هزار و ۷۷‌میلیارد ریال برآورد می‌شود. تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی سهام عدالت 61 شرکت هستند که ارزش قطعی برآوردی آنها 426‌هزار و 836‌میلیارد ریال و ارزش روز آنها 822‌هزار و 77‌میلیارد ریال عنوان شده است.

7 میلیون تن خرید گندم با کمترین سن زدگی

محمد‌علی باغستانی میبدی، رئیس سازمان حفظ نباتات گفت:  توسعه پایدار این است که نیازهای حال ما را برآورده کند و در عین حال به نیم‌نگاهی به آینده تأمین نیازهای نسل آینده را به خطر نیندازد. وی افزود: نتیجه عملکرد شبکه حفظ نباتات در سال زراعی گذشته خرید 7‌میلیون تن گندم با کمترین میزان سن زدگی بوده است.

 


تعداد بازدید :  304