شماره ۳۸۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲ مهر
صفحه را ببند
پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و مدارس

مدیر عامل بانک رفاه کارگران،  در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و مدارس را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
در طلیعه مهرماه، فصل جدیدی از تلاش و پویندگی و بالندگی در دانشگاه ها و مدارس آغاز می‌شود.
دانشگاه ها و مدارس به عنوان کانون های اصلی تعلیم و تربیت و تولید علم و معرفت و دانشجویان و دانش آموزان طلیعه داران عرصه علم و دانش و آینده سازان پیشرفت و تعالی فردای میهن اسلامی‌مان محسوب می شوند.
بدون شک، حرکت در مسیر پرشتاب و همه‌جانبه تولید علم و دانش، دستیابی به قله‌های رفیع دانایی و توانایی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه پیشرفت‌های علمی و توسعه پایدار کشور بر مبنای اهداف سند چشم‌انداز ‌20ساله و الگوی مطلوب و آرمانی اسلامی- ایرانی پیشرفت با تکیه بر سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد که خروجی نظام آموزشی کشور هستند، میسر می‌گردد.
اینجانب فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را به همه هم‌میهنان ارجمندم به ویژه عزیزان دانشجو و دانش‌آموز در سراسر میهن اسلامی‌مان و نیز عزیزانی که امسال برای نخستین‌بار به بوستان علم و معرفت را‌ه‌یافته‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و از همه دانشجویان گرامی و دانش‌آموزان عزیز درخواست نهایت احترام و ادب به والدین‌شان و همچنین پاسداشت و تکریم اساتید و معلمان‌شان و استفاده بهینه از فرصت‌ها و موقعیت‌ها در ارتقای مدارج علمی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اعتلای ارزش‌های اخلاقی را دارم.
در خاتمه یاد و نام شهدای دانشجو و دانش‌آموز را گرامی داشته و سال تحصیلی سرشار از عزت، سربلندی، موفقیت و خیر و برکت را برای همگان از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.
 محمدرضا نظری


تعداد بازدید :  329