شماره ۳۸۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲ مهر
صفحه را ببند
مديركل تعاون و كار هرمزگان در جلسه كارگروه اشتغال:
مشكل اشتغال با اقدامات كليشه‌اي حل نمي‌شود

مديركل تعاون، كار و رفاه‌اجتماعي هرمزگان با اشاره به اينكه با اقدامات و كارهاي كليشه‌اي نمي‌توان مشكل اشتغال كشور را حل كرد، گفت: رفع مشكل اشتغال نيازمند بازنگري و كار متفاوت است.
به‌گزارش روابط‌عمومي اداره‌كل تعاون، كار و رفاه‌اجتماعي هرمزگان، «بهروز اكرمي» در ششمين جلسه كارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه‌گذاري استان با بيان اينكه يكي از موضوعات مهم كشور بحث اشتغال است، بر ضرورت حضور مستمر کلیه مدیران در جلسات کارگروه اشتغال به‌عنوان جایگاهی مهم در تصمیم‌گیری‌های کلان استان تاكید کرد. وي با اشاره به این‌که بیشترین حجم درخواست‌های مردم، بحث اشتغال است، با تأکید بر این‌که حاصل و خروجی جلسات مرتبط با حوزه اشتغال باید به ایجاد شغل پایدار و رفع معضل بیکاری در جامعه منتهی شود، اضافه كرد: براي حفظ سطح اشتغال موجود و ايجاد مشاغل جديد نيازمند عزم ملي هستيم.
دبير كارگروه تخصصي اشتغال و سرمايه‌گذاري استان با بيان اين‌كه امسال دستگاه‌های اجرایی استان براساس امكانات و ظرفیت‌های خود تعهد ایجاد شغل کرده‌اند و برای هیچ دستگاهی سهمیه اشتغال درنظر گرفته نشده است، اضافه كرد: در 6 ماهه اول امسال عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي درخصوص ايجاد اشتغال ارزيابي خواهد شد.
وي در ادامه خطاب به مدیران استانی، غیبت برخي از مدیران استان و اعزام نمایندگان در جلسه کارگروه اشتغال را حاکی از عدم اهمیت به این موضوع دانست و تصریح کرد: بيشتر درخواست‌های مردم به موضوع بیکاری و اشتغال برمی‌گردد، به‌واقع چه کاری مهم‌تر از اشتغال می‌تواند دغدغه کاری مدیران باشد.


تعداد بازدید :  259