شماره ۳۸۷ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر
صفحه را ببند
آژیر

نجات 6 سرنشين یک لنج باری سرنشينان يک لنج باري سانحه‌ديده در آب‌هاي خليج فارس نجات يافتند.
معاون امور دريايي اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان گفت:  اين لنج از بندر عسلويه عازم دوبي بود که در 11مايلي جنوب غربي جزيره کيش دچار آبگرفتگي شد. نوفرستي افزود: يک لنج صيادي، 6 سرنشين لنج باري سانحه‌ديده را نجات داد و موضوع را به مرکز هماهنگي و نجات دريايي اعلام کرد.
معاون امور دريايي اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان گفت: بلافاصله شناور ناجي به محل لنج سانحه‌ديده اعزام شد و پس از تحويل نجات‌يافتگان آنها را به حوضچه بندر کيش منتقل کرد. نوفرستي افزود: طبق اظهارات ناخداي لنج سانحه‌ديده، به علت آبگرفتگي ناگهاني و ازکارافتادن باتري‌ها، هيچ امکاني براي ارسال پيام کمک از تجهيزات راديويي وجود نداشته است. سرنشينان اين شناور در سلامت کامل به سر مي‌برند.

انتقامجویی اسیدی یک زن در دهدشت
گروه حوادث| هنوز پرونده‌های اسیدپاشی‌های گذشته از ذهن‌ها پاک نشده است که دوباره خبری از این نوع انتقامجویی دردناک روی سایت‌های خبری رفت. این بار قربانی زن 30ساله‌ای بود که توسط یک زن دیگر مورد اسیدپاشی قرار گرفت.  عصر روز یکشنبه 30 شهریورماه بود که ماموران نیروی انتظامی و اورژانس در جریان یک اسیدپاشی در پارک مرکزی شهر دهدشت قرار گرفتند.
وقتی پلیس و ماموران امدادی به محل حادثه رسیدند در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد، دختری 30ساله قربانی اسیدپاشی زن دیگری شده است. در این میان دو نفر دیگر هم که در نزدیکی دختر جوان بودند دچار آسیب جدی شده بودند. مصدوم حادثه بلافاصله توسط آمبولانس اورژانس که در محل حادثه حضور داشت به بیمارستان امام خمینی(س) دهدشت انتقال یافت.
سرهنگ جهان دیماز، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در‌باره این حادثه می‌گوید: ماموران نیروی انتظامی از همان دقایق اولیه حادثه با حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. با تلاش بسیار پس از پنج ساعت، زن اسیدپاش شناسایی و دستگیر شد.
وی در ادامه افزود: پس از دستگیری زن اسیدپاش پرونده‌ای در این‌خصوص تشکیل و تحویل مراجع قضایی شهرستان شد. تحقیقات تکمیلی کارآگاهان حاکی از آن است که این حادثه اسیدپاشی به‌دلیل مشکلات خانوادگی اتفاق افتاده و هر دو طرف از قبل یکدیگر را می‌شناختند. اما در زمان اسیدپاشی 2 رهگذر هم قربانی این حادثه تلخ شدند.


تعداد بازدید :  220