شماره ۳۸۷ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر
صفحه را ببند
روي خط خبر

فیروز آبادی:  ارتش و مردم عراق برای شکست داعش کافی اند
 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که نیازی به حضور سربازان ایرانی در عراق برای مقابله با داعش نیست، اظهار کرد:  داعش «های و هوی» خوف‌انگیزی است که با عملیات روانی ایجاد شده و رسانه‌های غربی و صهیونیستی به آن
 دامن می‌زنند. به گزارش فارس سرلشکر حسن فیروزآبادی در حاشیه رژه نیروهای مسلح که صبح دیروز برگزار شد درباره ائتلاف کشورهای غربی علیه داعش، اظهار کرد: این ائتلاف یک توطئه است و برای جبران شکست‌های قبلی آمریکا و غرب به‌ویژه طرح خاورمیانه جدید ایجاد شده است.وی همچنین  با اشاره به این‌که داعش به لحاظ تجهیزات و تعداد نفرات در حدی نیست که نیاز باشد نیروهای مسلح ایران برای مقابله با آنها وارد عمل شوند، افزود: ارتش عراق با همراهی مردم و مرجعیت توانست داعش را عقب براند. شکستن محاصره آمرلی را باید با فتح خرمشهر مقایسه کنیم. به نظر من اگر داعش پشتیبانی نشود، ارتش عراق به راحتی می‌تواند با آن مقابله کند..

فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا: پروازهای خارجی بدون مجوز را یا می‌نشانیم یا منهدم می‌کنیم
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با تأکید بر این‌که پدافند هوایی ورود پروازهای غیرمجاز را محکوم و با آنها برخورد لازم را انجام می‌دهد، افزود: اگر قرار باشد هواپیمایی برای انجام مأموریت خود از آسمان ایران استفاده کند باید مجوز داشته باشد در غیراین صورت آن هواپیما را نشانده یا منهدم می‌کنیم. به گزارش مهر، امیر اسماعیلی، گفت: ما اکنون هیچ مشکلی در زمینه تولید بومی سامانه‌های راداری و موشکی و...  نداریم و مراحل کشف، شناسایی، ره‌گیری و انهدام نیز بدون هیچ نقصی توسط سامانه‌های بومی ما درحال انجام است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: داعش به مرزها نزدیک شود در عمق خاک عراق هدف قرار می‌گیرد
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رصد ارتش از تمامی حرکات در داخل کشور عراق تصریح کرد: ما امروز این آمادگی را داریم که در صورت نزدیک شدن داعش به مرزهای‌مان آنها را هدف قرار دهیم. به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان اظهار کرد: با توجه به حضور داعش در مرزهای غربی کشور می‌طلبید ما نیروهای خود را تقویت کنیم، ما نیز این کار را کردیم و به تقویت نیروهای خود پرداختیم.

پیکر مرحوم دعاگو در حرم امامزاده صالح آرام گرفت
مراسم تشییع پیکر و تدفین مرحوم حجت‌الاسلام محسن دعاگو امام جمعه شمیران برگزار شد. به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر و تدفین مرحوم حجت‌الاسلام محسن دعاگو امام جمعه شمیران صبح دیروز  از مسجد جوزستان نیاوران با حضور جمع کثیری از مردم و تعدادی از مسئولان به سمت میدان قدس و امامزاده صالح برگزار شد. پس از تشییع، آیت‌الله دین‌پرور بر پیکر مرحوم دعاگو نماز خواند و پیکر امام جمعه شمیران در محل حرم امامزاده صالح دفن شد.
مراسم ختم آن مرحوم روز چهارشنبه از ساعت 15 در مسجد جوزستان نیاوران برگزار
خواهد شد.


تعداد بازدید :  253